הפרק השני של The Wolf Among Us מגיע ברביעי לחודש


לאחר שהפרק הראשון יצא ב-11 לאוקטובר ומאז שלח אותנו להמתנה ארוכה ואכזרית של שלושה חודשים לפרק הבא במשחק, סוף סוף יש תאריך לשחרורו של הפרק הבא ב-The Wolf Among Us.

לאחר שלושה חודשים של המתנה מאז הפרק הראשון והמעולה של The Wolf Among Us וגם הביקורת שלנו עליו, סוף סוף יש תאריך לשחרורו של הפרק השני בסדרה – Smoke And Mirrors. מרווח השלוש חודשים הזה מאוד לא אופייני לחברה שידועה בכך שפרקים יוצאים במרווח של חודש עד חודשיים במקסימום, ההמתנה הארוכה ללא ספק תפגע בחווית המשחק, ו-TellTale כבר התנצלה על כך שלפרק לקח המון זמן לצאת בגלל מספר בעיות (או שאולי העומס ופיתוח הפרק הראשון של The Walking Dead Season 2?), והבטיחה שהנושא לא יחזור על עצמו בפרקים הבאים (שלוש עד חמש). אמש TellTale צייצה בחשבון הטוויטר שלה שהמשחק יגיע למחשב, ל-Mac ולחשבוני ה-PSN הצפון אמריקאים כבר ב-4.2. ולשחקני ה-Xbox 360 וחשבוני ה-PSN האירופאי ב-5.2.

בנוסף לכך, לפני יומיים פורסם טריילר לקראת צאת הפרק שני, שהציג לנו עוד קצת מהסיפור בפרק השני:

האם תשחקו בו כבר עכשיו, או שתעדיפו לחכות לשחרור כל הפרקים עקב הבעיות האחרונות של TellTale? שתפו אותנו בתגובות!
[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה לי שהם לקחו יותר מדי פרויקטים על עצמם. בסך הכל מדובר ב-180 עובדים. ועכשיו יש להם את המתים המהלכים, פייבלס, משחקי הכס ובורדרלנדס… פאן טיימס!

ללא ספק, העומס הזה כנראה יפגע בהם, חבל שהם נכנסו לבלאגן הזה.

בורדרלנדס לא בוער, והם כנראה עוד לא התחילו עם משחקי הכס, אז אולי עדיף להם לשים את שני אלה בהמתנה עד שהם יסיימו לפחות עם פייבלס.