מפתחת Remember Me הגישה בקשה לפשיטת רגל [עדכון שמועה]

Remember-Me-2013-Game-HD

[עדכון] מנכ"ל החברה מכחיש את השמועות וטוען שלא מדובר בפשיטת רגל אלא בארגון פיננסי מחדש:

האתר gamesindustry מדווח כי מנכ"ל חברת DontNod שהגישה בקשה בצרפת לתהליך 'judicial reorganisation' מכחיש את השמועות וטוען כי מדובר בתהליך שהחברה עוברת כרגע:

אנחנו נמצאים בתהליך שנקרא בצרפת 'ארגון מחדש מבחינה משפטית' אשר מאפשר לנו להיערך ולהתאים את הפיתוח שלנו למצב החדש. כפי שידוע סיימנו משחק שנקרא Remember Me שהופץ על-ידי Capcom ושיצא בחודש יוני 2013, בשנה שעברה. המשחק הזה, אני חושב שזה חשוב להזכיר, הוא מספר 2 במונחים של הורדות בפלייסטיישן פלוס באירופה, כך שזה סימ להצלחה גדולה

התחלנו פרויקטים חדשים ופרויקטים אלה צריכים קצת השקעה והחלטנו לשנות את גודל החברה על מנת להיערך לצרכים החדשים הללו. זו הסיבה שאנו זקוקים ל 'judicial reorganisation'

[divider]

הסיפור המקורי:

כלי תקשורת צרפתים מדווחים כי האולפן שעומד מאחורי המשחק "זכור אותי" הגיש בקשה לפשיטת רגל, כנראה בשל קשיים כלכליים

האולפן DontNod Entertainment שפיתח את אחד ממשחקי ה IP המסקרנים ביותר השנה, הגיש בקשה ל"judiciaire redressement", המקבילה הצרפתית לפשיטת רגל. האולפן שממוקם בעיר האורות, פריז, נוסד על ידי יוצא חברת Criterion (ניד פור ספיד), אוסקר גילבר, והמשחק הראשון שלו (והאחרון?) היה Remember Me שהופץ על ידי קאפקום בשנה שעברה.

כרגע אי יותר מדי פרטים ומידע על הסיבות לבקשה, למרות דיווחים של כמה אתרי חדשות צרפתים, כולל Factor News, על כך שהחברה כבר הגישה בקשה לפשיטת רגל, והאתר המשפטי והפיננסי Societe אישר כי נציגים משפטיים כבר הוקצו למקרה די עצוב זה. אנחנו נעדכן אתכם בהמשך.

המשחק Remmber me שסבל ממספר דחיות לפני השקתו, זכה לביקורות מעורבות והוא מגולל עלילה המתרחשת בשנת 2084 בפריז העתידנית. במשחק יש מכשיר מיוחד שנקרא "Sensen" והוא מאפשר לאזרחים לסחור בזיכרונות שלהם. הקבוצה Errorists ו- Nilin (אותה אתם תגלמו במשחק) מנסים להפיל את המערכת הזאת של סחר בזיכרונות של אנשים. ל-Nilin יש יכולות מיוחדות אך היכולת המיוחדת ביותר שבהם היא למחוק זיכרונות של אנשים ואף לשלוט בהם.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שכחתי מהמשחק הזה XD

לא הפתיע אותי בהתחלה שאמרו שהיא פושטת רגל..
בכ"מ מעניין איזה משחקים חדשים היא תביא..

ממליץ לך בחום לתקן את כל השגיאות שיש בציטוט וגם סימני פיסוק.

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x