ערכת ההרחבה של באטמן ארקהם אוריג'ינס לWii-U בוטלה

ARKHAM-NOPE
חדשות רעות למעריצי באטמן עם קונסולת הWii-U: האחים וורנר ביטלו את שחרור ערכת ההרחבה העלילתית שתוכננה לכותר החדש לסדרת באטמן ארקהם. הסיבה: אין ביקוש מספיק להרחבה מהצד של נינטנדו (השחקנים).

באטמן ארקהם אוריג'ינס הוא הכותר האחרון בסדרת באטמן ארקהם, המהווה הקדמה לשני המשחקים הקודמים בסדרה. לעומת שני הכותרים הקודמים, אוריג'ינס שוחרר לקבלת פנים צוננת יותר, עם ממוצע ציונים העומד באמצע ה-70.

חברת האחים וורנר, המפיצים של כל משחקי, סרטי, צעצועי וכולי, באטמן, הכריזו כי השמועות נכונות והם החליטו לבטל את שחרור ההרחבה העלילתית של אוריג'ינס, מכיוון שהם טוענים שאין ביקוש רב להרחבה (או למשחק בכלל) מבעלי הקונסולה הגוססת של נינטנדו. מהמפיצה נמסר: "לפי הביקוש של תכון ה-DLC על המערכת, האחים וורנר החליטה להוריד את ההצעה של הרחבת הסיפור החדשה בשביל ה-Wii U".

מחברת נינטנדו לא נמסרה תגובה, אך כן סביר להניח כי ביטול זה פגע עוד יותרבמורל של החברה. כפי הנראה, כל שחקני הווי-יו שקנו 'סיזון פאס' על מנת לקבל את ההרחבות בחינם, יקבלו החזר כספי או פיצוי כלשהו.
batman-arkham-origins-ביקורת ראשונה

באטמן ארקהם אוריג'ינס שוחרר באוקטובר 2013 לקונסולות הפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 והWii U.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

wii u is shit.nobody have this console in israel

לא יודע מה אנגלית עוזרת לך פה, אבל מספיק עם תגובות השנאה; בסופו של יום, ווי יו היא דרך לשחק משחקי וידאו, וגם היא לא הכי פופולרית או מצליחה, עדיין יש לה את היתרונות והחסרונות שלה. דבר אינו מושלם.

אחלה כתבה אילן!
מי מחזיק ווי יו היום חחח