קונסולת Titanfall Xbox One נחשפת

TITANFALL קונסולה אקסבוקס

תמונה ראשונה של קונסולת אקסבוקס וואן במהדורה מיוחדת של המשחק Titanfall נחשפת

בהמשך למבול השמועות שקיבלנו הלילה מ NeoGAF, שעסק בכל מה שקשור להשקות עתידיות לאקסבוקס וואן, גם המשחק Titanfall לקח חלק מהמבול הזה, בהתייחס למועדי השקת חבילות ההרחבה למשחק. 45 יום מההשקה יגיע DLC ראשון ו 120 יום מההשקה, יגיע ה DLC השני.

המשתמש שהביא את כל העדכונים הללו, ממשיך להוסיף מידע ופרטים חדשים, אולי כדי להוכיח שהוא לא סתם מדבר שטויות. אחד העדכונים האחרונים שלו הוא תמונה של קונסולת Xbox One בעיצוב המשחק Titanfall שכנראה תגיע כבאנדל למשחק לקראת ההשקה- לימיטד אדישן.

לפני שבועיים חשפה חברת EA את המהדורה המיוחדת של בקר השליטה XB1 למשחק Titanfall. השלט שעוצב בשיתוף פעולה בין צוות הארט של ריספאון לבין מחלקת העיצוב במיקרוסופט, ניחן באספקט של צבעי צבא משולבים בעולם של טייטנפול. כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, השלט הזה כבר נמצא בחבילה.

Titanfall הוא משחק הבכורה של יוצרי סדרת קול אוף דיוטי, שזכה ליותר מ 80 פרסים ברחבי העולם מאז חשיפתו. לאחרונה נבחר המשחק בטקס VGX ובמספר אתרים גדולים בעולם, למשחק המצופה ביותר לשנת 2014. אתמול נחשפה העטיפה הרשמית של המשחק למהדורה המיוחדת כשהפוקוס הוא על אחד הטיטאנים (אטלס):

בטא צפויה להגיע בקרוב לטייטנפול שישוחרר לאקסבוקס 360/One ולמחשב ב 13 למרץ, 2014.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה פגזז