הקהל רעב ל RPG: המשחק ‘Kingdom Come: Deliverance’ גייס מחצית המימון תוך יממה

“משחק התפקידים הריאליסטי בגוף ראשון”, Kingdom Come: Deliverance, שמנסה לגייס בקיקסטארטר 300 אלף ליש”ט, הצליח תוך יממה להגיע ליותר ממחצית הדרך. אין ספק כי הוא יעבור את המטרה מהר מאוד, כשנותרו לו עוד 28 ימים.

הספירה לאחור של חברת הפיתוח הצ’כית Warhorse Studios, הסתיימה והיא הובילה לפרוייקט מימון בקיקסטארטר של משחק התפקידים שלה Kingdom Come: Deliverance. מדובר במשחק תפקידים בגוף ראשון,  משחק ריאליסטי בעולם הפתוח (ארגז חול) שהולך להתרחש באירופה של ימי הביניים. המשחק יספק מערכת קרב מקורית בשילוב משימות, להבדיל ממשחק ההשקה לאקסבוקס וואן, Ryse, שדי נכשל בביקורות, גם המשחק של אולפני Warhorse מפותח על המנוע המרשים של קרייטק, CryEngine 3 (קרייסיס 3) ועל הנייר נראה הרבה (הרבה) יותר מבטיח.

אם פרויקט המימון יצליח, מה שנראה שיקרה תוך ימים ספורים, הכסף צפוי לשמש את יוצריו לשכנע משקיע גדול לשים את המשאבים המשמעותיים לתהליך הפיתוח, רק שבקצב שהפרויקט הזה זוכה למימון, הדרך להתחלת העבודה על המשחק תוכל להתחיל מוקדם מהצפוי. המשחק יחולק לשלושה פרקים כשהפרק הראשון יהיה באורך של 30 שעות וכל הפרקים יחד בסביבות ה 70 שעות (The Witcher 3 יהיה 100 שעות לצורך השוואה) ועלילתו תתמקד באירועים היסטוריים המתרחשים במאה ה 15 באירופה, מלכים, משפחות אצולה, אבירים, צבאות, אזרחים, מלחמה!. המשחק מיועד לצאת למחשב (PC, Mac, Linux) אבל גם לקונסולות של הדור הבא (Xbox One, PS4) מה שמותנה באישור היצרניות ועשוי להשפיע על מועד היציאה, שמתוכנן לרבעון הרביעי, 2015. יש זמן.. ויש המון תמונות מדהימות (לחצו להגדלה):






קרדיט תמונות: AGB

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות