Resident Evil 4 בגרסת HD ישוחרר למחשב בחודש הבא

בשורה משמחת למעריצי סדרת 'רזידנט איוול', ב 28 לפברואר תוכלו לחוות שוב, והפעם ב HD את אחד ממשחקי Resident Evil הטובים שידעה הסדרה

המשחק Resident Evil 4 נחשב לאחד הכותרים המשובחים שידעה סדרת האימה, והמעריצים כבר הגדירו אותו כמשחק האחרון בסדרה שראוי לשאת את שמה, אחרי השקות האקשן (RE5 ו RE6) שבאו אחריו. המשחק שוחרר לראשונה לקונסולת ה GameCube של נינטנדו בינואר 2005 ובסוף אותה שנה שוחרר גם ל PS2. הביקורות למשחק היו כמעט מושלמות והמשחק קטף לא מעט תארים באותה שנה. בהמשך הוא הגיע לכמעט כל פלטפורמה אפשרית ול PC הוא הגיע בשנת 2007.

גרסת ה HD תאפשר תמיכה במסכים רחבים ותרוץ קבוע על 60FPS, טקסטורות חודדו, אנימציות שופרו ועוגלו ובשורה התחתונה, זה לא יהיה גרפיקה של באטלפילד 4, אבל זה יהיה שחיק מהנה ועדכני. יש גם בונוסים למזמינים מראש:

re4-pc-hd-pre-order-

ליאון, הדמות הראשית ב RE4 הוא חייל מיומן שמשימתו היא הצלת הצלת בתו החטופה של נשיא ארצות הברית. משימתו מתחילה באזור כפרי נידח, שם הוא נחשף לסדרת אירועים מזוויעים כמיטב מסורת משחקי האימה, ולמי שלא שיחק את המשחק המצוין הזה, זו הזדמנות טובה. בינינו, בכמה משחקי אימה נתקלתם בזומבים דוברי ספרדית?

RE4 PC-HD Resident-Evil-4-Ultimate-HD-Will-Be-Launched-on-February-28

למרות שמדובר במשחק שהוא הנאה צרופה, מראשיתו ועד סופו, הוא לא חף מחסרונות מובנים. השליטה בדמות ותזוזת המצלמה יכולה לעצבן, והחלפת נשקים/שימוש בשיקויים לריפוי מצריך Pause, גם באמצע קרבות אקשן סוחפים. מלבד זאת, מדובר במשחק חובה למי שלא חווה…

Resident Evil 4 Ultimate HD Edition ישוחרר ב 28 לפברואר, דרך סטים, במחיר של 20$.

מקור: capcom

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אויש זה היה משחק פשוט מעולה