טטריס כבר בן 30. בדרך לקונסולות של הדור הבא

Tetris-Coming-to-PS4-and-Xbox-One

יוביסופט בשיתוף פעולה עם חברת טטריס אחזקות העולמית ישיקו השנה משחק טטריס לפלייסטיישן 4 ולאקסבוקס וואן, ויציינו 30 שנה לאחד המשחקים הנמכרים (והממכרים) בהיסטוריה

יש מישהו שלא מכיר או לפחות שמע על המשחק טטריס? אחד המשחקים הנמכרים והממכרים בכל הזמנים, הוכרז על ידי חברת יוביסופט בשיתוף פעולה עם חברת טטריס, שמיועד לקונסולות של הדור הבא, אקבוקס וואן ופלייסטיישן 4. מנכ"ל יוביסופט, איב גילמוט שיגר את ההכרזה בבלוג של החברה:

אנחנו מאוד נרגשים להתחיל לעבוד עם מותג בעל שם עולמי זה, ולא יכולים לחכות כדי לשלב את המומחיות של יוביסופט וכל היכולות של קונסולות הדור הבא כדי ליצור חוויית טטריס חדשה ומלהיבה עבור המעריצים.

30 שנה לטטריס

את משחק הטטריס המקורי פיתח בחור בן 28 בשם אלכס פז'יטנוב, ביחד עם שני חבריו, דמיטרי פאבלובסקי וואדים גראסימוב. זה קרה בשנת 1984 במהלך עבודתו במרכז המחשבים של האקדמיה הסובייטית למדעים, שהיתה אז מרכז המו"פ של ממשלת ברית המועצות. המשחק זכה להצלחה היסטרית, ועם השנים הגיע לכל פלטפורמת משחק אפשרית. למרות שפז'יטנוב לא ראה מזה הרבה כסף, כי את המיליארדים קיבלה הממשלה הסובייטית, הוא החליט ש 7 השנים הרעות מאחוריו ובשנת 1991 להגר לאמריקה ולאט לאט בעזרת שותף אמריקאי בשם הנק רוג'רס שהקים איתו את "חברת טטריס" הזכויות למשחק טטריס חזרו אליו.

כך זה התחיל: הגרסה הראשונה שרצה על המחשב הסובייטי DVK-2

אין עדיין תאריך למשחק הטטריס החדש שהוכרז על-ידי חברת יוביסופט, אך הוא צפוי להגיע ל PS4 ול Xbox One במהלך השנה הנוכחית, שכן מדובר בחגיגות ה 30 שנה לזיכיון זה.

לאחרונה השיק פז'יטנוב משחק פאזל חדש ל-iOS בשם Marbly. משחקו הראשון שפותח במיוחד לסמרטפונים.

מקור: UbiBlog

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות