מפתח: "Oculus Rift? משקפי המציאות המדומה של וואלב זה ליגה אחרת"

Valve's-Virtual-Reality-Headset

בכנס למפתחים בחסות וואלב, כמה ברי מזל ניסו את משקפי המציאות המדומה שלה Valve VR. אחד מהם מדווח ומשווה את החוויה להולודק ממלחמת הכוכבים, ואם ה VR של וואלב זה אקסבוקס, האוקולוס ריפט זה נינטנדו 8 ביט. אפשר להתחיל להכריז על מלחמה חדשה?

מדי שנה עורכת וואלב כנס מפתחים בשם Steam Dev Days, שמתקיים בסיאטל. החברה מעדכנת את שותפיה לפיתוח על כל הפיתוחים האחרונים ועל מה צופן העתיד למפתחים ולחברה. הכנס שמתקיים בדלתיים סגורות, התמקד השנה בקונסולה החדשה של וואלה הסטים-מאשין, שזכתה לחשיפה ראשונה בתערוכת CES 2014.

לקונסולה החדשה של וואלב, שרצה על מערכת ההפעלה SteamOS, מתלווים אביזרי שליטה כמו בקר המשחק המיוחד, אבל לא רק.. לוואלב יש גם אביזר מתקדם שהולך להתחרות במשקפי המציאות המדומה Oculus Rift, ולכמה מפתחים ברי מזל, ניתנה ההזדמנות לנסות את משקפי ה VR של וואלב במהלך הכנס. אחד מהם הוא דייויד הנסלי, מחברת Tripwire Interactive (מפתחת Killing Floor  ו Red Orchestra) שמאז שניסה את משקפי המציאות המדומה של וואלב, הוא פשוט לא רגוע מרוב התפעלות.

מאחר ואסור לו לפרסם תמונות, הוא מעביר דרך ציוצים בטוויטר את דעתו שמבוססת על העובדה כי הוא מחזיק גם ערכת מפתחים של Oculus Rift, מיטב הפנינים מהבחור:

זה אב טיפוס, ולכן יש מעגלים חשופים. ההתנסות היתה פסיבית, יכלתי להסתובב באזור קטן בחדר, ומעקב הראש היה מדהים. לא היתה בעיה של לטנסי גבוה ויכלתי גם לכרוע ברך… זה דומה לאוקולוס. זה הרגיש כמו אוקולוס אבל זה קפיצה של כמה דורות קדימה

יהיה לי קשה מאוד לחזור אחורה לערכת המפתחים של Oculus Rift. זה יהיה כמו לשחק באקסבוקס ואח"כ לעבור לנינטנדו 8bit, מדובר בחוויה לא פחות דומה לזאת של Star Trek holodeck

Valve's-Virtual-Reality-מציאות מדומה

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אומנם אני באיחור של שנה, אבל אני חייב להגיד את זה.
מלחמת הכוכבים? חשבתי שזה תרגום ישיר של המקור, אבל לא, הוא לא טעה, הוא אכן אמר סטאר טרק. אתם רוצים בכוח לעורר את חמתם של מיליונים?

וואו נראה מבטיח

מעניין כמה זה יעלה?

נשמע ממש אבל ממש מענין
תודה רבה ועשיתי לכם לייק בפייסבוק תותחים