שובו של סוכן 47: היטמן הבא נמצא בפיתוח

היטמן-לדור-הבא-בפיתוח

חברת IO Interactive מכריזה רשמית כי היא עובדת על היטמן הבא לדור הבא ולמחשב. המשחק יחזור לשורשים בעולם פתוח, מוד חוזים ועוד

למרות הפיטורים והשמועות כי Hitman: Absolution סימן את סופה של הסדרה, מפרסמת חברת הפיתוח IO אינטראקטיב מכתב למעריצים בו היא מודיעה כי כותר חדש למשחק היטמן (היטמן 6) נמצא בפיתוח וכי העלילה תיסוב סביב מיודענו, סוכן 47 שנמצא בשיא הקריירה שלו, כלומר, עוסק בציד מטרות ברחבי העולם בהרפתקאות פתוחות שונות. החברה מדגישה כי המשחק הבא יחזור לשורשים של הסדרה, לבקשת הקהל:

במשחק הבא תוכל לחוות שוטטות בעולם דרך עיניו ודמותו של סוכן 47 שנמצא בשיא הקריירה שלו, משחר לטרף שלו ברחבי העולם, עם התמיכה של דיאנה בורנווד וה ICA. המשחק מתרכז בתכונות הליבה של היטמן, תוך שימוש במגוון רחב של כלים על מנת שיוכל להגיע למטרות במיקומים שונים ואקזוטיים ברחבי העולם.

החברה עוד ציינה כי ההיטמן הבא הולך להיות משחק עולם פתוח, לא לינארי וכזה שיתחבב על מעריצי הסדרה הוותיקים. המשחק מפותח על המנוע Glacier 2 (אותו מנוע של Hitman: Absolution) ויקח השראה ממשחקים קודמים בסדרה כמו Contracts ו Blood Money. מכניקות לא מציאותיות כמו 'כיסי הקסם' הידועים לשמצה, בוטלו,  בכדי לספק חוויה מציאותית יותר.

חוזים

חוויית האונליין האסינכרונית בשם Contracts תעשה קאמבק. מוד החוזים יאפשר שוב לשחקנים ליצור הרפתקאות משלהם ולאתגר אחרים להשלים את המשימות בדרך היעילה ביותר.

היטמן 6, מיועד לדור הבא, אקסבוקס וואן ופלייסטיישן 4 ולמחשב האישי. בחודשים הקרובים החברה מבטיחה להמשיך ולעדכן.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מעניין אותי אם משחק זה ממשיך את (או לפחות מתרחש באותו יקום כמו) אבסולושן, או עושה ריבוט לסדרה.

פאק! פעם ראושנה אני נתקל באתר שלכם אתר מטורף!
איזו רמה כל הכבוד לכם!!

חדשות מצוינות לסדרת היטמן תודה סיימון