שמועה: The Division נדחה ל 2015

The-Division-תאריך-יציאה

סימפטום וואצ'דוג? דיווח חדש גורס כי The Division של יוביסופט נדחה לשנת 2015

האתר Gamereactor מדווח כי The Division, אחד ממשחקי הדור הבא המצופים לשנה הקרובה, לא יראה אור השנה ונדחה לשנה הבאה מהסיבה הפשוטה שהוא לא יהיה מוכן. האתר טוען כי היה במגע עם חלק מהמפתחים במהלך תקופת החגים ועל פי שיחות שנעשו בין השניים, פיתוח המשחק רחוק מאוד מסיום ואין סיכוי שישוחרר ב 2014.

יוביסופט הצהירה שוב ושוב שהמשחק ישוחרר לקראת סוף 2014, אך נראה שהאולפן רחוק מלהיות מרוצה מקצב הפיתוח, מלבד המנוע שכבר די מוכן. מקור המקורב לאתר שופך קצת אור:

מנוע המשחק עובד טוב, פיתוח המשחק בפועל בקושי התחיל,  העובדה ש Ubisoft פרסמה תאריך שחרור לשנת 2014 מרגישה מגוחכת אם להיות כנה לגמרי, אנחנו לעולם לא נוכל לשחרר את המשחק בשנה זו. זה פרויקט גדול, ויש לנו דרך מאוד ארוכה ללכת.

דחיות ועיכובים זה לא משהו שחדש ליוביסופט ולא אתפלא אם המידע הזה נכון. החברה דחתה את אחד המשחקים המצופים בעולם, Watch Dogs (במקור היה אמור להיות משחק מירוצים) שתוכנן לצאת באירופה ב 22 לנובמבר, 2013, אך נדחה לאמצע 2014.

The Division, הוא משחק יריות המוני (MMO) בגוף שלישי בעולם פתוח שמפתחת 'יוביסופט מאסיב' ושלוקח חלק בתקופה בה התפרצות קטלנית מתרחשת בניו יורק. המשחק היה אחד מהכותרים המרשימים יותר שהפתיע בתערוכת E3 במסיבת העיתונאים של יוביסופט, בדיוק כמו שעשה זאת שנה קודם, Watch Dogs…

http://www.youtube.com/watch?v=ir5qGJjf41k

מקור: gamereactor

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות