קן לוין היה לוקח בחזרה את הסוף של ביושוק המקורי

ליוצר ביושוק יש בעיה עם הסופים בביושוק המקורי ובדיעבד הואר די מתחרט. כשהוא חושב על סוף של משחק, הוא מדמיין משחק… כדורגל

קן לוין, האיש וה Shock, התראיין במהדורה האחרונה של המגזין הבריטי GQ Magazine ושיתף את הקוראים בהרהוריו לגבי הסיומות של המשחק ביושוק הראשון. המאמר שכותרתו "תן למכונה להחליט"  ( ‘Let the machine decide’) התרכז בין היתר על הנושא של בחירה מוסרית במשחקים כשקווין הביע את דעתו בענין וטען שזה עובד הכי טוב כשמדובר כתהליך טבעי המבוסס על פעולות שחקן , ולא כמערכת של אפשרויות בינאריות. אם נתייחס לסוף של ביושוק המקורי, לשחקן ניתנו שתי אפשרויות לסיים את המשחק, (רשמית, מדובר ב 3 סופים): הסוף הטוב והסוף הרע/ לרחם או להרוג את האחיות קטנות.

bioshock ending

אני מתעניין בבחירה מוסרית במשחקים. אבל לא בוחר A או B. הלוואי והייתי יכול לקחת בחזרה את הסיומות של ביושוק המקורי. מה שאני באופן אישי רוצה לעשות (ואני עדיין מנסה להבין את זה) הוא ליצור נרטיב שיכול להיות משוחק כמה פעמים , ללא הוספת הנתיב A, B או C. תסתכל עלמשחק כדורגל. זה סט של חוקים עם מגוון אינסופי של דרמה. זה שידורים חוזרים בצורה טבעית.

 

לוין הוסיף ואמר כי התרבות היא דוגמא טובה למה שהוא מכנה 'מטה-דרמה' – שבו פעולות של שחקן יוצרות קשתות דרמטיות עם תוצאות אמיתיות , כי המעצב לא בהכרח יכול לנבא אותן.

מקור: fmvmagazine

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x