CES 2014: החשיפה הרשמית לסטים מאשין ב 499$ מתקרבת

Steam-Machine-לבנה

חברת iBuyPower צפויה לחשוף את גרסת ה Steam Machine שלה ב 499$ בתערוכת CES 2014

תערוכת CES 2014 נחשבת לתערוכת האלקטרוניקה הגדולה והחשובה בעולם שמתקיימת במרכז הקונגרסים של לאס ווגאס (Las Vegas Convention Center) וצפויה להיפתח באופן רשמי ביום ג', ה-7 בינואר ועד יום ו' ה-10 בינואר. מאחר והקשר בין התערוכה הזו לתעשיית הגיימינג נשענת בעיקר על חומרה חדשה גאדג'טים וציוד היקפי, חברת וואלב והסטים מאשין שלה, לא הולכת לוותר עליה, במיוחד בשנה שהיא צפויה להשיק את הקונסולה הראשונה שלה.

בחודש שעבר שוחררה גרסת הבטא של מערכת ההפעלה של הקונסולה שנקראת SteamOS , חודש אחרי שנחשפה גרסה לבנה של הסטים מאשין. על היצור של הקונסולה הזו אחראית חברת iBuyPower שנמנית בין החברות שיש להן הסכם יצור עם וואלב והמחיר שדווח לקונסולה היה 499$ ולא ידוע במדויק איזה מפרט הקונסולה תכיל. האתר The Verge דיווח כי יש ברשותו נתונים על המפרט הטכני של הקונסולה הלבנה, ולמרות שעדיין אין אישור רשמי לכך, המפרט נראה מענין מה שעשוי להפוך את המחיר לאטרקטיבי.

Steam-Machine-קונסולה-לבנה

מבחינת הגודל הפיסי של הקונסולה הלבנה, היא יושבת על התפר בין PS4 וה Xbox One

  •  מעבד AMD מרובה ליבות
  • כונן קשיח 500GB (סיכוי קלוש שמדובר ב SSD)
  • כרטיס מסך AMD Radeon R9 270
  • WiFi, Bluetooth

רק הכרטיס מסך לבד שווה משהו כמו 180$ ולא לקחנו בחשבון את בקר השליטה של הקונסולה (steam controller) ואפילו לא את האריזת עץ המהודרת. למרות, שאני לא בטוח שוואלב תשיק את הקונסולה באריזה הזו.

כרגע אני לא רואה תחרות ממשית מול הקונסולות הגדולות של הדור הבא, מהסיבה העיקרית שהן מחזיקות בזכיונות בלעדיים שאין סיכוי שיגיעו לסטים. מצד שני, אם וואלב רוצה למכור מיליון יחידות ביום הראשון כמו שעשתה סוני וגם מיקרוסופט, יש לי רעיון מעולה בשבילה: השקת HL3!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הלף לייף 3 יכול להיות רעיון טוב אך יכול להשפיע גם לרעה כי וואלב לא תיהיה טיפשה והיא רוצה כסף ועדיף לה להשיק את המשחק לכל הקונסולות לא רק למחשב ולסטים

לא תהיה לה בעיה להשיק אותו לסטים מאשין ואחכ לכל הקונסולות. בדיוק כמו ש
GTA V יגיע בסוף ל PC ויימכר כמו לחמניות

צודק (: נקודת מחשבה יפה במיוחד שGTA V תימכר כמו לחמניות כי אני מוכן כבר לקנות אותה

לא רק אתה 🙂

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x