Dark Souls II: מקסימום סיפוק ללא צורך ב DLC

Dark-Souls-II-Is-Designed-to-Generate-Maximum-Satisfaction

יואי טאנימורה ,מנהל משותף ב Dark Souls II , אומר כי הצוות שלו עומל קשות בכדי לספק לגיימרים את הרמה המקסימלית של סיפוק במשחק, שתהיה מושגת רק על ידי מה שהופך את ההצלחה קשה להשגה. בנוסף, מפיק המשחק חושב שחבילות הרחבה לא מוסיפות דבר והחברה תספק לגיימרים חוויה מלאה מהיום הראשון.

בראיון למגזין Edge, התראיינו שניים מראשי צוות הפיתוח של המשחק Dark Souls II כשטאקשי מיאזו, מפיק המשחק, מודיע חגיגית כי המשחק לא יאפשר בעתיד הורדה של תוכן דיגיטלי נוסף, מהסיבה הפשוטה שהם מעונינים להעניק לשחקנים חווייה מלאה מהיום הראשון:

אנחנו אפילו לא מצפים לתוכן להורדה נוסף, כי אנחנו רוצים להעניק לשחקנים משחק מלא, חוויה מלאה, למעריצים שרוכשים את המשחק מהיום הראשון. הענין הזה עם DLC אפילו לא נשקל

כן ירבו. למי שזכה לשחק במשחק Demon's Souls, יודע שהמוות הוא ענין שגרתי ורמת הקושי הגבוהה היא חלק מהאתגר, אבל גם חלק מהסיפוק. זהו אולי הסימן היכר הכי גדול של חברת From Software שיודעת לעשות את זה בצורה הכי טובה, קשה, מהנה, מספקת במשחקי האקשן/תפקידים שלה.  יואי טאנימורה ,מנהל משותף בפיתוח Dark Souls II טוען כי במשחק הבא של החברה, הסיפוק הוא הערך העליון של המפתחים. לא בטוח אם הוא אמר את זה והתכוון לכך שניאלץ לעבוד שעות נוספות כדי להרוג בוס כזה או אחר, או כדי להשיג חרב נדירה אחרי ימים של עבודה, אבל טוב לדעת שהקו הזה של ההארד-קור בסדרה הולך להישמר:

אנו שואפים לתת לשחקנים תחושה של סיפוק עצומה בשלבי ההתקדמות שלהם דרך המשחק בכדי שיקבלו תחושה גבוהה של הישגיות. אנחנו עושים משחק מאתגר

המפתחים רוצים לשמור על מעטה של מסתורין סביב מכניקת משחק הליבה לפני השקתו כי הם (כמובן) רוצים לראות איך שחקנים יצליחו להסתדר עם זה לבד. בנוגע למצב האונליין המקורי והמשובח שמובנה בסינגל של המשחק, הוא לא צפוי להשתנות: תקשורת באמצעות כתמי דם , הודעות, פלישה ו/או זימון.
 

הכוונה העיקרית שלנו עבור Dark Souls II הייתה לשפר את חוויית המשחק ולכל אלה שמתקשים ומרגישים שהם צריכים עזרה, מומלץ לצפות בשחקנים אחרים או פפשוט להמשיך ולנסות, ולנסות…

המשחק Dark Souls II הוכרז באירוע Spike VGA 2012 (טקס בחירת משחק השנה) וסרטון הדגמה ראשון שלו פורסם על-יד האתר IGN בחודש אפריל. מאז זכינו לקבל לא מעט מידע ופרטים על המשחק, והמעריצים כבר לא יכולים לחכות (למות).

מועד היציאה למשחק כבר נחשף והוא ישוחרר בישראל ב 14 למרץ, 2014 לקונסולות אקסבוקס 360, פלייסטיישן 3 וגם למחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחלה כתבה.

אתם האתר הישראלי היחיד שמתייחס למשחק הזה בכבוד אז כל הכבוד. ומי שלא שיחק Demon's Souls לא יודע מה זה משחק מאתגר וקשה שיגרום לכם סיפוק מטורף.
תמישכו ככה גיימפרו ישראל

תודה

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x