יוטיוב חסמה סרטון גיימפליי שהעלה…יוצר המשחק בעצמו

youtube violent copyright

אירוניה במיטבה: מפתח משחקי האינדי, ג'ונתן בלאו, קיבל אזהרה מגוגל כי הוא מפר זכויות יוצרים אחרי שהעלה סרטון וידאו של המשחק שהוא כרגע מפתח. הסרטון הוסר

המערכת האוטומטית והאטומה של יוטיוב שדאגה לאחרונה להסיר עשרות אלפי סרטוני גיימפליי מהרשת שלה, בגין הפרת זכויות יוצרים (גם אנחנו בגיימפרו "זכינו" לשלל אזהרות והסרות), ממשיכה להכות. והפעם, הקרבן התורן הוא מפתח אינדי בשם ג'ונתן בלאו, שאתם בטח מכירים את המשחק הראשון והמצליח שלו Braid. ג'ונתן עובד כעת על משחק אינדי חדש בשם The Witness, משחק שנחשף בערב הכרזת הפלייסטיישן 4 ולאחרונה העלה ליוטיוב סרטון וידאו חדש שמסביר מעט על משחק הפאזל 3D החדש שלו. הסרטון על פי יוטיוב, הפר את זכויות היוצרים של סוני, שמפיצה לו את המשחק. ג'ונתן דיווח על כך בטוויטר שלו:

יוטיוב אזהרה הפרת זכויות

יוטיוב זה רובוט

קיימות כיום שתי שיטות עיקריות שיוטיוב משתמשת בהן בכדי לאתר סרטוני וידאו המפירים זכויות: השיטה הראשונה והותיקה יותר מאפשרת לבעלי זכויות יוצרים לשלוח דרישות הסרה על סרטונים שפוגעים לכאורה בזכויותיהם. הסרטונים מוסרים באופן אוטומטי, כשהיוטיובר שהעלה את הסרטון רשאי להגיב ולהכחיש את "פשעיו". שיטה זו עשויה להגיע לבסוף לבית המשפט. השיטה השניה שהפכה לשכיחה ביותר היום היא שימוש במערכת זיהוי אוטומטית, שבודקת התאמה דיגיטלית בין סרטונים שמועלים ליוטיוב לבין סדרה של זהויות וקודים דיגיטלים (תחשבו על "טביעות אצבעות") שנמסרים ליוטיוב על ידי בעלי הזכויות. במידה ומתגלה התאמה – הסרטונים מורדים מהאתר בצורה אוטומטית ואין אפשרות לערער. הפועל היוצא של אזהרות והסרות של סרטונים מיוטיוב בגין הפרת זכויות יוצרים הוא שחשבונות של משתמשים עשויים להיחסם, ובנוסף ביטול האופציה לקבלת תשלום על סרטונים "חוקיים"(מונטיזציה). שנעבור ל Twitch?

מקור: MFG

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות