DICE מקפיאה את כל הפרויקטים עד שבאטלפילד 4 יתוקן

באטלפילד-4-באגים-במולטי

באטלפילד 4 עדיין לא פיקס: מפתחת Battlefield 4 הודיעה היום ​​כי היא עוצרת את העבודה על כל התוכן להורדה בעתיד שמתוכנן למשחק, על מנת למקד את כל המשאבים שלה לתיקון הבאגים והבעיות

בצל השקת חבילת המפות China Rising, מודיעה החברה כי היא מודעת לכל הבעיות והבאגים במולטיפלייר של באטלפילד 4 מאז שחרורו, וכי היא עושה את כל המאמצים לפתור אותם כמה שיותר. בשל תקלות אלה, DICE מקפיאה את כל הפרויקטים העתידיים של המשחק, לרבות ההרחבות הבאות. דובר האולפן מסר לאתר פוליגון:

אנחנו יודעים שעדיין יש לנו דרך ללכת עם תיקון הבעיות במשחק. . זה בהחלט בעדיפות מס 1 שלנו ב DICE כשהצוות עובד ללא הפסקה כדי לעדכן את המשחק. מאחר שחבילת הרחבת  China Rising היתה כבר בשלבים האחרונים של הפיתוח עד שהבעיות החלו עם Battlefield 4 , החלטנו לקיים את ההבטחה שלנו כדי לספק אותו השבוע, אבל אנחנו לא עובדים על פרויקטים או הרחבות עתידיות עד שלא נסדר את כל הבעיות עם Battlefield 4.

הנציג גם אמר ש DICE מבינה את הכאב והתסכול של רבים ממעריצי הסדרה שרכשו את המשחק, וכל הפעולות שנוקטת החברה כרגע נועדו לוודא כי Battlefield 4 יקיים את ההבטחה הגדולה שלו. החברה גם מודה לקהילה כולה על הסבלנות ועל העובדה שהיא עדיין משחקת את המשחק למרות הבאגים.

בנוסף לכל התקלות הידועות עד כה, הדיווחים האחרונים מגלים כי מיד לאחר ששחקנים עדכנו את החבילה China Rising, הם חוו בעיות חמורות של ניתוקים משרתים, אתחול של המשחק ופריזים. באג נוסף שמציק ללא מעט שחקנים הוא ה "One Hit Kill":

מה איתכם, אתם חווים בעיות וקריסות בבאטלפילד 4? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מוריד את הכובע בפניכם DICE

מה שאומר……. שאין על call of duty בעווווולם

כאן מקשיבים להקהילה ומתקנים.
המפתחים של COD שמים פס לבעיות שיש גם במשחק הממוחזר הזה.

שאלה killzone אפשרי לשניים כן או לא

KILLZONE 3 כן
בKILLZONE SHADOW FALL כבר לא בגלל שהם התמקדו לעשות 60FPS במולטי

לי עובד נהדר.