PS4 הושקה רשמית באירופה

PS4 באירופה השקה

אחרי ההצלחה באמריקה, קונסולת הפלייסטיישן 4 הושקה רשמית באירופה ובדרום אמריקה

סוני משיקה את קונסולת הדור הבא שלה באירופה, שבוע אחרי השקת  Xbox One של מיקרוסופט. באמריקה הקונסולה הושקה לפני שבועיים והמכירות של ה PS4 בהשקה היו מצוינות. החברה דיווחה ב-17 בנובמבר, כי היא מכרה למעלה ממילון יחידות בארה"ב ובקנדה ביום ההשקה ובכך שברה שיא אישי של כל הזמנים.

למרות ששתי הקונסולות החדשות שהושקו סובלות מבעיות ומתקלות צפויות של חבלי לידה, זה לא מפריע להן להימכר כמו לחמניות חמות.

ואלה המדינות

אירופה ודרום אמריקה מקבלות בברכה את הפלייסטיישן 4 שתושק שם רשמית היום,ואלה המדינות: אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, ניו זילנד, נורווגיה, פולין, פורטוגל, רוסיה, ספרד, שבדיה, שוויץ, בריטניה, ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, אל סלבדור, גואטמלה, מקסיקו, פנמה.

ב 13 לדצמבר ה PS4 תושק גם במדינות צ'כיה, הונגריה, סלובקיה, איחוד אמירויות ערבים, ערב הסעודית, וכווית. ומה עם ישראל? אין הרבה חדש והקונסולה עדיין לא קיבלה אור ירוק להשקה רשמית מצד נציגת סוני בישראל, ישפאר.

שלשום שחררה סוני בריטניה סרטון וידאו חדש שמדגים את היכולת של פלייסטיישן 4להקליט צילומי מסך וסרטוני וידאו לשתף אותם. בקרוב היא תשיק גם חבילה בשם ‘Ultimate Bundle’,שזה פלייסטיישן 4 לצד הקונסולה הניידת, PSVita. למרות שהקונסולה לא הושקה רשמית בישראל, היא כבר כאן, וזו הסקירה הראשונה בישראל ל PS4. אך בינתיים נסתפק בעוד סרטון מההשקה ברומא, איטליה:

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש אישור רשמי של ישפאר השקה במהלך ינואר ותעלה 2500 הקונסולה ps4…

אכן. גם חלק מהחנויות שבדקתי איתן מאשרות שיגיע לא לפני ינואר. יש חנויות שכבר הביאו אבל במחיר גבוה 3000-3500

חבל על הזמן איזה יופי ורק אצלנו בחג חנוכה חושך

וואו פשוט וואו