Xbox One נחתה בישראל

xbox-One-בישראל

Xbox One הושקה ביום שישי האחרון ב 13 מדינות בעולם, וישראל היא לא אחת מהן. ההשקה עברה בשלום יחסי, למעט מספר דיווחים על תקלות שלא מנעו ממנה לשבור שיא השקה אישי במכירות, בדומה למתחרתה סוני. שלום אספיר, קורא נאמן בגיימפרו, שהביא לכם את הסקירה הראשונה בישראל לפלייסטיישן 4, עושה זאת שוב עם הקונסולה של הדור הבא מבית מיקרוסופט, ה Xbox One. מוכנים? קדימה!

"טוב, אז אני ממשיך עם המסורת שלי ורוכש כבר דור שלישי ברציפות את קונסולות המשחקים בהשקה שלהן, ואחרי הפלייסטיישן 4  של סוני, אני לא מוותר  גם על הקונסולה של מיקרוסופט, האקסבוקס וואן.

מכיוון שה-Xbox One הושקה בארצות הברית ובעוד כמה מדינות באותו תאריך (22/11/2013), הלכתי על קונסולה אירופאית שעלתה לי קצת יותר יקר מאמריקאית (3000 ש"ח בערך במקום 2500 ש"ח) למה? לכו תדעו, מיקרוסופט עם השגעונות שלה, שנאי מתאים, לא מתאים, וגם פה אגב, יתקבלו את "הבלטה",השנאי של הבוקס.

xbox-One-בישראל

לא הילדה הכי יפה בגן

אז ככה ,הקונסולה מכוערת בטירוף! לא יודע מה מייקרוסופט חשבה לעצמה עם העיצוב הזה. קחו סצנה: אבא שלי שבדיוק תפס אותי מסדר את העמדה החדשה של הדור הבא (PS4/XBOX ONE) אומר לי: "אני רואה שיש לך את ה-PS4 שכולם מדברים עליו בבית, נגן בלוריי שהראת לי אבל תגיד לי, מה קרה? למה חזרת לוידאו? אתה רואה סרטים בוידאו?" כן, הקונסולה נראית כמו מכשיר וידאו:

Xbox One ישראל 05

ממשק המשתמש

בכל אופן, למרות שהיא מכוערת היא גם סוס עבודה ,המערכת הפעלה להזכיר לכם היא WIN 8, הכל עובד מהר וחלק על ה-Xbox One. צריך לעשות עידכונים למערכת להכל, אפילו מה שבחינם, פקודות קוליות סקייפ וכו'. אבל' זה נעשה ממש מהר ללא שום בעיות ועיכובים. גם ב-XBOX ONE בדומה לפלייסטיישן 4 עם ה PS3, ניתן להזין את היוזרים של ה-360 ממש אחד לאחד במערכת הפעלה, זה לא עושה בעיות והכל נעשה בצורה חלקה מאוד. הדבר הראשון שעשיתי כמובן היה להכנס לחנות של האקסבוקס שעובדת ללא דופי.

Xbox One ישראל 06

משחקי ההשקה

ראשית הורדתי את Killer Instinct שאותו אגב, מקבלים חינם להורדה. האמת, שלא ממש התלהבתי מהמשחק, אולי כי זה לא בדיוק הסגנון האהוב עלי ואולי כי רציתי לבדוק את המשחקים ה"חמים" יותר. אחד מהם הוא כמובן Ryse: Son Of Rome ,איך לא, אחד המשחקים היותר מדוברים לאחרונה. המשחק זורם ממש טוב ומערכת הקרב מכילה קומבואים יפים ופינישים שדי מזכירים את מורטל קומבט. זה בעיקר לרוץ ולחסל, כשבכל פעם תשמשו גם בעזרים שונים במשחק, חיפוי של קשתים, שימוש בתותח שיורה חיצי ענק שהקצה שלו בוער ועוד שלל אלמנטים רומיים כיפיים. המשחק נראה ממש טוב אבל עדיין ציפיתי ממנו ליותר, וכנראה שהביקורות הבינויות צדקו, אז האם לקנות את הרחבות למשחק הזה? לא נראה לי..

Xbox One ישראל 01

Dead Rising 3, עוד משחק השקה "חם" של מיקרוסופט הוא משחק אקשן מטורף והגרפיקה שלו מעולה. יש לכם מגוון רחב של אופציות ושיטות לחסל זומבים בעולם הגדול של המשחק. המשחק זורם ממש טוב, האקשן לא מפסיק ואני רק מחכה לשלבים המאוחרים שלו כדי לראות אילו עוד רעיונות היו למפתחים כאן.

בנוגע לגרפיקה, אם אתם תוהים על ההבדלים בין שני המשחקים הללו לעומת  Killzone: Shadow Fall למשל, אין מה להגיד, הקילזון מרשים יותר גרפית משניהם. 

Xbox One ישראל 07

למרות שקיבלתי בחינם את FIFA 14 עם הקונסולה, כפי שאתם מבינים מהאריזה, אני לא מתקין אותו כי כדורגל אני משחק ב-PS בדרך כלל.

בקר השליטה

השלט של ה-XBOX ONE נוח מאוד ויושב טוב על היד, הדבר הרע היחיד שאני יכול לומר עליו זה שהוא עדיין צריך שתי סוללות אצבע,איך מיקרוסופט לא שמה סוללה פנימית לשלט אני לא מבין. לחובבי משחקי היריות FPS אגב, לדעתי אין עליו.

Xbox One ישראל 04

קינקט 2.0 ופקודות קוליות

הקינקט ממש גדול ומסיבי אך השילוב שלו עם הבוקס בטוח יביא לנו הפתעות בעתיד. כיף לשחק ב-XBOX ONE עם הפקודות הקוליות, זה כנראה העתיד ואנחנו נצטרך להתרגל לזה. עשיתי הכל בפקודות קוליות חוץ מלהדליק אותו חחח עדיין לומד את המערכת אבל זה גימיק יפה ומלהיב כל אחד שרואה אותו.

במיוחד שאתם נותנים לו הוראות ללכת למנוע החיפוש של BING ולחפש משהו ספציפי עבורכם ושוב חזרה לתפריט או לאפליקציות או התחברות ללייב עם בחירת יוזר מסויים. אני צופה עתיד יפה לדבר הזה, יכול להיות שזה יפתח את הדלת למוצרים אחרים שיעבדו ככה.

לסיכום, האקסבוקס ONE בשלוש מילים:  מגניבה,חזקה ומכוערת 🙂

אבל תנו לה צ'אנס זוהי רק ההתחלה, ולקינוח, שתי הקונסולות של הדור הבא יחד":

Xbox One ישראל 02 Xbox One ישראל 03

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
18 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איפה קנתה

מה עם יש לך את שניהם תעשה ביקורת של vs ותגיד מה יותר טוב בשלטים ובהכל אם אתם תומכים בהצעה תעשו לייק

המון תודה. האם יש סקירה על ה ps4 איך לקנות מחול? איזה דגם? האם יש צורך בשדרוג לשנאי בארץ?

? אין מצב לתשובות?

PS4 לא צריך שנאי כי יש לו מובנה בתוך המכשיר
חבר פשוט את הקונסולה עם חשמל ישראלי וזהו
לקנות בחול? רק ב-VGP הקנדית זול ומהיר

מתי הביקורת על גיטיאי אונליין

חחח מה אתה קשור?
גם אני מחכה בטח יגיע בקרוב 🙂

חחחחח אני כבר מחכה הרבה זמן אזז צריך להגיד

הXBOX תמיד מכוערים בהתחלה חכו שיצא XBOX ONE SLIM זה היה קטלננניי!!
ואני לא ממהר לקנות קונסולה ישר איך שהיא יוצאת לדעתי הכי טוב לחכות חצי שנה שזה שיצר דגם יותר טוב ומשחקים הרבהה יותר קטלניים

זה ניראה כאילו PS4 הבן של x1

גם אני קיבלתי את שלי אגב שלשום, רק לתיקון כן יש שלט עם סוללה מובנת וכבל הטענה ללא צורך לפתוח את המכסה לעולם. קניתי בנפרד מ EBAY.
חבל שלא פרטת יותר על הקינקט כי זה מטורף ומהיר שפשוט נדהמתי מהפקודות הקוליות אין דברים כאלה.
אכן כל העידכונים יורדים כמו קסם כולל העידכון של ה day one
מבחינת הלייב אין צורך להרחיב בכלל הלייב של ה X1 היה וישאר מספר אחת.
אני משחק ב COD:GHOSTS אחרי ששידרגתי תמורת 10$ בצורה חלקה בלי שום תקלה.
לגביי העיצוב זה כבר עניין של טעם,כבר נאמר שבכוונה הם הלכו על המראה ה "רטרו" ולא העתידני כמו שהיה צפוי שיהיה. וזה נקרא לחשוב מחוץ לקופסה. יאללה הייתי.

אין לך לאגים בגוסטס? איך הפינגים?
אתה עם חשבון בריטי?

תודה!

יש פה ושם לאגים אבל בעוד חודש הם יעברו לשרתים יעודיים ככה שזה יהיה היסטוריה אני מקווה. בוא נגיד ככה הלאגים הם לא משהו ששונה מה xbox360 או מה ps3

החשבון הראשי שלי הוא בריטי כן
אין לי גוסטס אז אני לא יודע מה לומר לך
אבל לא חושב שאמורה להיות בעיה
כי חבר שלי משחק בו והוא עם יוזר כמוני ואומר שהמשחק עובד די בסדר
BF4 יש פה ושם ניתוקים אבל זה קורא גם ב-PS4 שרתים של EA

קניתי אולי מארה"ב? אם כן, איך הסתדרת עם השנאי בארץ?

לפי מה שבדקי עולה 2463 ללא משלוח מחול (אירופה)

אם אתה גיימר ורגיל לשחק בקונסולות אז תקנה פלייסטיישן 4 ,אם לא תקנה מחשב וזהו .למרות שהבלעדיים זה דבר חשוב מאוד שאני אישית לא מוותר עליו .

אחלה סקירה

18
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x