מיקרוסופט: “(גם אנחנו) מכרנו מעל מיליון קונסולות Xbox One בהשקה”

אחרי סוני, גם מיקרוסופט מכריזה על מכירות שיא של כל הזמנים (אצלה) במכירות הקונסולה Xbox One ברחבי העולם, תוך 24 שעות

ענקית הטכנולוגיה מדווחת על מכירות שיא לקונסולה החדשה שלה שהושקה ביום שישי האחרון ב-13 מדינות והציבה רף חדש מבחינתה, מעל מיליון יחידות תוך יום מהשקתה. להבדיל מההצלחה במכירות של סוני עם ה PS4, שהושקה בשתי מדינות בלבד, הקונסולה החדשה של מיקרוסופט הושקה ב 13 מדינות: ארה”ב, בריטניה, אוסטרליה, אוסטריה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, מקסיקו, ניו זילנד וספרד.

חברת סוני, שהשיקה לפני כעשרה ימים את הפלייסטיישן 4 המתחרה ב”אחת” של מיקרוסופט – דיווחה ב-17 בנובמבר, יומיים אחרי ההשקה,  כי היא מכרה למעלה ממילון יחידות בארה”ב ובקנדה ביום ההשקה ובכך שברה שיא אישי של כל הזמנים.

למרות ששתי הקונסולות שהושקו סובלות מבעיות חבלי לידה ומתקלות שמשתמשים ברשת מדווחים, לא נראה כי זה פוגע במכירות ובמספר חנויות גדולות ברחבי האינטרנט, הקונסולות אזלו מהמלאי.

סוני – השקה חלק ב’

סוני עדיין נמצאת בתהליך של השקה עולמית ומתכננת לכבוש את אירופה ואת דרום אמריקה בשבוע הבא (29/11) כשהפלייסטיישן 4 תושק שם רשמית, ושימו לב לכמה מדינות: אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, ניו זילנד, נורווגיה, פולין, פורטוגל, רוסיה, ספרד, שבדיה, שוויץ, בריטניה, ארגנטינה, ברזיל, צ’ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, אל סלבדור, גואטמלה, מקסיקו, פנמה.

ב 13 לדצמבר ה PS4 תושק גם במדינות צ’כיה, הונגריה, סלובקיה, איחוד אמירויות ערבים, ערב הסעודית, כווית, קטאר, בחריין, עומאן, טורקיה. ומה עם ישראל? בקרוב/עדיין לא ידוע…ישפאר, מיקרוסופט, לטיפולכן

מקור: Xbox Wire | blog.Playstation

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות