לחבק או לוותר? Xbox One בביקורות

xbox-one-סיקור

ה-Xbox One שוחרר בחצות, ואפשר להכריז חגיגית על פתיחתו של דור חדש לאחר שכל קונסולות הדור הבא (או עכשיו הנוכחי?) שוחררו רשמית. 

קצת לפניי שפרנסיס קיבל את הקונסולה שלו, המבקרים ממספר אתרים עבדו במרץ על הביקורת לקונסולה החדשה, במקביל לביקורות על משחקי ההשקה שלה כשהבולטים שבהם הם  Dead Rising 3 וגם Ryse: Son of Rome שזכה לציונים פושרים (ופגש במדויק את תחזיתו של סיימון). הקונסולה עצמה זוכה לביקורות נחמדות, משהו שהמבקרים חוזרים עליו הרבה פעמים זה שהקונסולה פשוט מרגישה לא גמורה עכשיו, וחלק אף מציינים שהיא תובס על ידי ה-Playstation 4, הנקודות החיוביות בקונסלה הן השלט, ממשק המשתמש והפקודות הקוליות, שכבשו את לב המבקרים ברוב המקרים.

נתחיל מביקורת דיי שלילית מאתר The Guardian שנתן 60/100:

ממשק המשתמש הוא שיפור ענקי מה-XBOX 360 והקינקט עובד מצויין! אבל ללא ספק, ה-Xbox One פחות טובה מה-Playstation 4, והיא תהיה האנדרדוג בדור הנוכחי.

נעלה קצת למעלה בציון עם אתר CNET שנתן 70/100:

ה-Xbox One מנסה להגיע מעבר לגימינג עם אופציית ה-Live TV. אבל נכון להשקה, הקונסולה לא מצליחה לעלות מעל ה-Playstation 4 בגלל המחיר הגבוהה ואכזבה בפקודות הקוליות. אנחנו ממליצים לחכות לשיפור, נכון לעכשיו, בעלי הקונסולה יצטרכו לסלוח לה על הבעיות המוקדמת.

ציון דומה (7/10) התקבל מהאתר הטכנולוגי Techcrunch שמדגיש כי מדובר בקונסולה ביום ההשקה "Day One" שעוד תשתפר בהמשך והכל תלוי במפתחים וביצרנית:

האם הייתי ממליץ לקנות Xbox One ? אם כבר יש לכם אקסבוקס 360 וכותרי ההשקה לא ממש שכנעו אתכם, הייתי אומר לדחות את הרכישה לעת עתה. לתת למפתחים קצת זמן להבין את המנגנון הפנימי של הקונסולה .


Polygon, האתר שמזוהה בדר"כ עם מיקרוסופט העניק לקונסולה את הציון 8/10:

בהרבה מקרים, הקונסולה בנויה בדיוק כמו שהיא צריכה להיות,  שליטת הקול היא ברכה, והאופציה להריץ אפליקציות במהלך משחקים זה משהו שנרצה לראות עכשיו בכל קונסולת גיימינג שתהיה לנו. ומשחקי ההשקה מראים לנו שהקונסולה היא לפני הכל קונסולת גיימינג ורק אחר כך מכשיר בידור.

 

Kotaku לא סיימו את הביקורת עדיין ולא רשמו את ה-YES\NO המסורתי שלהם, אבל היחס לקונסולה דיי שלילי, כיאה לאתר שמצדד בחברת סוני בדר"כ:

האופטימיסט שבתוכי מקווה שמיקרוסופט בסופו של דבר יגרמו לקונסולה לעבוד כמו שהם רוצים, כי כרגע הקונסולה לא עובדת כמו שהיא אמורה לעבוד, החומרה יציבה, אבל מנגנון הקונסולה מרגיש משוחרר ולא מושלם.

​The Xbox One: The Kotaku Review

The Verge נתנו 78/100:

הקונסולה היא חשיבה קדימה של מיקרוסופט, אבל כל הדברים שיכולים להיות מעולים בעתיד.. פשוט לא טובים עכשיו.

מהביקורות מסתמן יתרון קל לפלייסטיישן 4 ונכון לגרסת ההשקה, הקונסולה הולכת להיות אנדר דוג מול ה-Playstation 4 לפחות כרגע, אולי המאזן ישתנה בעתיד כאשר יותר פיצ'רים יעבדו בקונסולה, נצטרך לחכות ולראות.
מה דעתכם על השקת Xbox One? שתפו אותנו בתגובות!

Xbox-ONE-ביקורות

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אוטוטו הוא אצלי

מה קורה עם הביקורת ל gta v online?????????

"על האש"

אחרי כל הסערות שהיו בשבועיים האלה….. אני עדיין מבולבל באיזה קונסולה לבחור למרות שאני מהמעריצים של סוני ואפילו קניתי את הפלייסטיישן ויטה הכנה מראש בכדי לשחק את המשחקים של הפלייסטיישן 4 על ידי שליטה מרחוק שזה אחד היתרונות של סוני , אבל יש משהו מעניין בחדות ובבהירות של תמונת האקסבון שהיא מתעלה על הפלייסטיישן 4 ,אני לא מדבר על הבלעדיים כמובן כי קילזון 4 נראה פצצה אין מה להתווכח אבל אם מדברים על באטלפילד 4 או אססין קריד 4 זה ברור לחלוטין שהאקסבון לוקח …..למרות שהפלייסטיישן 4 יותר חזקה מבחינה גרפית 1080 לעומת 720 של האקסבון ?!!!! בבקשה לצוות האתר צריך את עזרתכם 🙁

http://www.youtube.com/watch?v=lspjyu31Joo

http://www.youtube.com/watch?v=AWJZzJH5Egk

http://www.youtube.com/watch?v=zsQJVxaFfQw#t=0

השיקולים צריכים להביא בחשבון את השאלה-אלו מבין כותרי העתיד מעניינים אותך? היילו או קילזון? גאד אוף וור? גירס אוף וור? על פי האווטאר שלך, אני מבין ש GOW. לא חושב שההבדלים הם גדולים ברמת הגרפיקה, בדיוק כמו במצב היום. קח שחשבון שרוב שירותי הבידור באקסבוקס לא רלבנטית לישראלים. מצד שני, שירות הלייב טוב יותר אצל הירוקים ועוד ועוד…

לגבי הבלעדיים סוני לוקחת ואת זה ראינו בדור הישן ואני מאמין שגם בדור החדש סוני תתעלה על האקסבון ולגבי שירותי הבידור זה לא מצלצל אליי ואני בטוח לא אקנה קונסולה בשביל לראות סרטים ולשמוע מוזיקה ….אני חושב שאני אשאר נאמן לסוני ואלך על הפלייסטיישן 4 שבמקומם הייתי קורה לה ( station 4 play )

ותודה רבה סיימון על העזרה……אוהב אותכם 🙂

🙂

חח התמונה הזאת שוס
של האיש עם הכובע הירוק

9
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x