רמזים על המשחק המסתורי הבא של מפתחת God of War

santa-monica-studio-ps4

לסנטה מוניקה, מפתחת סדרת "גוד אוף וור" יש פרויקט מסתורי, ולמרות שאין לנו מושג מה הוא, מודעת דרושים חדשה נותנת כמה הצעות מעורפלות.

הכותר האחרון של סנטה מוניקה המשיך את סדרת המופת אך God of War: Ascension לא הצליח לשמור על גחלת הביקורות הכמעט מושלמות של קודמיו. סנטה מוניקה עובדת בימים אלו על פרויקט חדש ומסתורי שאין עליו מידע, ולמרות שנראה הכי טבעי להכריז על משחק כמו God of War 4 לפלייסטיישן 4, לא בטוח שזה הפרויקט המדובר . במודעת הדרושים החדשה שפורסמה באתר US PlayStation, סנטה מוניקה מחפשת מעצב/ת בכיר/ה ומפרטת כמה מן האלמנטים של הפרויקט החדש שלה, כאשר הקטעים המעניינים ביותר הם" עיצוב עולם פתוח " , " משחק עם משימות צד " , " ניווט / אתגרים " , " פריסות AI מאתגרות " ויכולות הצבת מצלמה. נראה כמו רמז למשחק תפקידים (RPG)? אולי.

החברה גם מחפשת מעצב טכני בכיר בשלב זה , אבל המודעה אינה מציעה שום רמזים נוספים לגבי תפקיד זה.

הסטודיו עסוק כרגע עם הפרויקט המסתורי החדש שכנראה יהיה בלעדי ל PS4. בין היתר , צוותים של הסטודיו עוזרים ל Ready At Dawn עם המשחק המסקרן שלה The Order: 1886. מישהו זוכר תמונה שהועלתה לרשת ביוני ורמזה על משחק בשם God of War: Redemption? אין חדש גם לגביה… טקס בחירת משחק השנה – VGX לפנינו, אולי שם נקבל הכרזה.

מקור: AGB

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה לי שהיו דיווחים ש"גאד אוף וור 4" יהיה עם אלים נורדים. אם זה נכון, מעניין איך זה יהיה, לראות את קרייטוס ותור הולכים ראש בראש.