ראיון בלעדי עם במאי הסרט של Left 4 Dead

L4D-THE-MOVIE-POSTER

דניאל בלוצ'י (Daniele Bellucci), במאי צעיר, החליט שהוא רוצה לצלם סרט על Left 4 Dead שיהיה ללא מטרות רווח, עם קושי במציאת משקיעים, תקציב אפסי והרבה מאוד רצון הוא כבר בתהליכי הסיום של הסרט שלו, תפסנו אותו לראיון ייחודי על הסרט ועל התהליך. 

הקדמה קצרה לפני שנגיע לראיון, הסרט כאמור, הוא סרט מעריצים עצמאי שפותח על ידי הסטודיו העצמאי Mexican Standoff Studios. הסרט יופץ בחינם באינטרנט והוא סרט ללא מטרות רווח. הדמויות בסרט הן הדמויות ממשחק ה-Left 4 Dead הראשון, על הסיפור תוכלו לקרוא בראיון. 

 

היי דניאל! קודם כל, תודה על זמנך, אני מאוד מעריך את זה. אז.. מאיפה הגיע בכלל הרעיון של לצלם סרט על Left 4 Dead?
הכל התחיל מכך שרציתי לאתגר את עצמי. כשהתחלנו, היינו שניים (אבל לפני משהו כמו בערך שנה, הפרטנר שלי עבר לארץ אחרת, וכרגע אני מנהל ומביים את הסרט לבד). סיימתי את הלימודים שלי ביצירת סרטים ולאחר מספר חוויות כמו צילום סרטונים קצרים  וסרטוני מוזיקה הרגשתי את הדחף להיות מעורב בפרוייקט גדול יותר, משהו שיהיה שלי, ויעזור לי להוכיח לעצמי למה אני מסוגל. כמעריץ, לא היססתי, והלכתי לכיוון סרט אימה, סרט זומבים ג'נרי  כיראת כבוד לז'אנר. משם פניתי ל-Left 4 Dead (ששוחרר זמן קצר לאחר מכן, ושיחקתי בו המון). הסיבות היו די פשוטות: המשחק ממש כיף, האופציה לשתף בעבודה שאנחנו עושים קהילה ענקית מסביב לעולם, והמחשבה על זה שתהיה לנו תמיכה מהמון מעריצים מסביב לעולם נתנה לנו את הכוח לעלות מהנקודות הנמוכות שהיינו בהם וזה מה שנתן לנו את המוטיבציה העצומה. כדי לשתף את המעריצים בהתקדמות הסרט החלטנו לפתוח בלוג ולעדכן באופן שותף על ההתקדמות, לצערנו, הבלוג נסגר ביחד עם סגירת שירות האחסון Splinder.com.


הסיפור מבוסס על הסיפור במשחק או שזה סיפור מקורי עם הדמויות המוכרות?
הסיפור בסרט יכול להיחשב כמו קמפיין חדש במשחק, פשוט לקחנו את הדמויות מהמשחק ובנינו להם סיפור ועלילה משלנו.

Actors

הזומבים במשחק מאוד מהירים ואגרסיביים, האם כך גם הזומבים בסרט? האם היה קשה למצוא שחקנים שיתאימו לתפקיד הזומבים?
כן, הרצון שלנו היה לשמור על כל האספקטים מהמשחק ולהעביר אותם לחיים האמיתיים, אז גם הזומבים שלנו הם מהירים ואגרסיביים. מכיוון שאנחנו הפקה עם תקציב נמוך, כל השחקנים ששיחקו את הזומבים היו מתנדבים שלימדנו על הסט איך להתנהג כמו עדר זומבים סוער.

Zombie

יש מספר סוגים של זומבים במשחק (Boomer, Witch, Tank וכו'..), האם נראה אותם בסרט?
כמובן! נראה את כל סוגי הזומבים המיוחדים בסרט!

האם השחקנים שיחקו במשחק לפני שהם שמעו על הסרט? 
לא, השחקנים לא שיחקו במשחק קודם.


 

כסרט עצמאי, האם נתקלתם בבעיות תקציביות? איך התגברתם עליהם?
בעיות תקציב ליוו אותנו מההתחלה… מכיוון שאנחנו לא יכולים למכור את המוצר הזה, אף אחד לא מעוניין בלהשקיע בו כספים, אז הפרוייקט היה ללא תקציב. לאחר מכן החלטנו לפתוח כמה קמפיינים ב-Indiegogo, למרות שלא הגענו ליעד הסופי, זה עזר לנו לצמצם עלויות אבל לא יותר מזה. לכן היינו צריכים לחתוך כמה קטעים מהסרט ולהמשיך עם האמצעים שעמדו לרשותנו, ועשינו את זה!

אתם בתהליכי סיום של הסרט, האם הגעת לכל מה שרצית להשיג עם הסרט?
נשארו לנו עוד 4-5 סצנות לצלם לפני שנסיים את שלב הצילומים, בכל מקרה, את כל הסצנות הקשות צילמנו באוגוסט האחרון, וכל הצוות שמח מהתוצאות! אנחנו צפויים לסיים את הצילומים עד סוף השנה הנוכחית (2013) וחוץ מכמה סצנות שהיינו צריכים לצלם מחדש יש לנו כל מה שאנחנו צריכים כדי להתחיל בעריכה.

אם מישהו לא שיחק במשחק, הוא יבין את הסרט?
זו שאלה מעניינת. כל אחד יכול להבין את הסרט גם בלי רקע של Left 4 Dead, אבל כמובן שצופים ששיחקו במשחק ייהנו הרבה יותר מצופים שלא.


 אם קוראינו רוצים לתמוך בכם ובסרט, איך הם יכולים לעשות זאת?
באתר הרשמי שלנו יש אפשרות לתמוך בסרט כאן: http://www.mexicanstandoffstudio.com/goodies/. הרעיון דומה לרעיון ב-Indiegogo רק שפה כל הכסף הולך לצילום הסרט (לא כמו ב-Indiegogo שם הם לוקחים כ-4 עד 9 אחוזים מהתרומות).

האם שמעתם אי פעם מ-Valve בנוגע לסרט?
Valve פרסמה בעמוד הפייסבוק של L4D שלהם את ה-Pre-Outbreak File A שלנו שנה שעברה, ומאז כלום, ניסינו לפנות אליהם מספר פעמים אבל לא קיבלנו תשובה, ננסה ליצור קשר עם Valve שוב כאשר הסרט יושלם!

אתה יכול לחלוק איתנו מידע על הפרויקטים העתידיים שלך? אולי המשך ל-Left 4 Dead?
עכשיו כשאנחנו בתהליכי סיום של L4D אנחנו מתחילים לחשוב על פרויקטים עתידיים ויש לנו כבר מספר רעיונות, אנחנו מעדיפים לשמור אותם כסוד בנתיים, ברגע הנכון כולם ידעו..

אנחנו יודעים שהסרט ישוחרר ב-2014, יש לך תאריך קצת יותר מדויק? 
אנחנו מקווים לשחרר את הסרט באמצע 2014, זה תלוי בכמות הבעיות שנצטרך לפתור בתהליך העריכה. בנוסף לכך, יש לזכור שהאנשים שעובדים על הפרוייקט הזה הם רובם מתנדבים שעושים את זה בזמנם החופשי, כך שאני לא יכול להכריח אף אחד למהר עם עבודתו בסרט. אנחנו עושים את הכי טוב שאנחנו יכולים ומקווים לסיים את הסרט כמה שיותר מהר.

לסיום, יש הודעה שאתה רוצה למסור למעריצים או ל-Valve?
אשמח למסור הודעה למעריצים שתומכים בנו מאז שהסרט הוכרז, אני חושב שתודה ענקית זה מה שנדרש. אני מקווה שאף אחד לא יתאכזב מהסרט, תמשיכו לתמוך בנו כי במהלך השנים זה מה שהכי עזר לנו ומה שהחדיר בי ובצוות מוטיבציה ענקית בזמנים הקשים.

Actors2


הסרט כאמור, יהיה זמין להורדה בחינם בסביבות אמצע 2014. מה דעתכם על הסרט? על הראיון? שתפו אותנו בתגובות! 
[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שיחקתם אותה!
אחלה ראיון

חחחח נראה די נחמד!