Middle-earth: Shadow of Mordor הוכרז

Middle-earth-Shadow-of-Mordor

משחק IP חדש של האחים וורנר וחברת הפיתוח Monolith הוכרז לדור הבא (וגם לנוכחי)  ומבטיח סיפור מקורי, אפל של נקמה במשחק פעולה בגוף שלישי שייקרא Middle-earth: Shadow of Mordor

Middle-earth: Shadow of Mordor הוא משחק פעולה בגוף שלישי של הדור הבא במטיח להביא לנו סיפור מקורי של נקמה וגאולה. את המשחק מפתחת החברה המוערכת Monolith (משחקי F.E.A.R. הראשונים) והוא נמצא בפיתוח לפלייסטיישן 4 ו -3 ולאקסבוקס 360 ו One וגם למחשב האישי. חשיפת הבכורה למשחק תפורסם במהדורה הקרובה של המגזין Game Informer.

תכנסו לנעליו של טליון (Talion), הדמות הראשית במשחק ,ריינג'ר אמיץ שמשפחתו נרצחה לנגד עיניו, רגע לפני שחייו נלקחו והוא נדר שבועה להרוס ולהרוג את האחראים לאיבוד משפחתו. במשך כל מסע הנקמה האישית שלו , טליון חושף את האמת של הרוח שמניעה אותו , לומד את מקורותיה ואת כוח של הטבעות כשסופו של דבר הוא מתעמת עם האויב האמיתי שלו. לטענת האחים וורנר, המשחק מציג מכניקת משחק חדשה לז'אנר הפעולה, יצירת הזדמנויות בתוך המשחק שמתהוות ומותאמות אישית שתתגמל את השחקנים ונקרת Nemesis System: יחסי אויב ומאפיינים מעוצבים על ידי פעולות והחלטות של השחקן כדי ליצור אויב בסגנון אישי שזוכר להסתגל לשחקן. גיימרים יכולים גם לעצב את הקרבות שלהם בעולם הדינמי שזוכר ומתאים את עצמו לבחירות שלהם , ומספק חוויה ייחודית לכל שחקן.

Middle-earth-Shadow-of-Mordor-משחק
Middle-earth-Shadow-of-Mordor-הוכרז
המשחק כאמור, נמצא בפיתוח באולפני Monolith Productions וקיים גם שיתוף פעולה בין האולפן לבין פיטר ג'קסון (במאי הקולנוע המפורסם) ואמנים ב Weta Workshop , כדי להבטיח שההגדרות , הדמויות והסיפור יהיו אותנטים.

מקור: GameInformer

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות