יוביסופט: אהבתם את קונור? הוא לא חוזר בזמן הקרוב!

urlאהבתם את קונור, הדמות הראשית של Assassin's Creed III? מקווים שלא נמשכתם אליו יותר מידיי. דרבי מק'דוויט, הכותב הראשי של המשחקים האחרונים בסדרה, מגלה כי לו וליוביסופט אין כרגע שום רעיון לסיפור חדש עם המתנקש האינדיאני. מק'דוויט גם שולל את הסיכוי למשחק AC מודרני.

במהלך AMA באתר רדיט (Reddit), דרבי מק'דוויט, מי שהיה הכותב הראשי של המשחקים האחרונים בסדרת Assassin's Creed, ענה על מספר שאלות מעניינות בנוגע לעתיד הסדרה, ובין היתר ענה על שאלות בנוגע לעתידו של קונור (גיבור המשחק Assassin's Creed III) בזיכיון, והאם יהיה משחק בסדרה אשר יתמקד כולו בציר העלילה המודרני. בשתי השאלות, התשובה לא הייתה ממש חיובית.

אין ספק ש-Assassin's Creed IV, שיצא לא מזמן, היה סיפור הצלחה גם מבחינה ביקורתית וגם מבחינה מסחרית, ואפילו פה באתר הענקנו למשחק ביקורת משבחת. מנגד, יש את המשחק Assassin's Creed III משנה שעברה; למרות כי המשחק זכה לביקורות חיוביות והיה הצלחה מסחרית ענקית, הוא לא השאיר רושם טוב למעריצי הסדרה, בעיקר בגלל גיבור המשחק, קונור, אשר היה די אפור, קודר ומשעמם, במיוחד כאשר משווים אותו לאציו אודיטורה דה פירנזה, הפרוטגוניסט המפורסם והאהוב ביותר בסדרה.

כנראה שמק'דוויט, אשר כתב את דמותו של קונור ואת עלילת AC3, לקח את זה קצת קשה וכאשר נשאל על ידי משתמשים ברדיט בדבר המשך לחייו של קונור והאם קונור יקבל סוים כמו שאציו קיבל עם הסרט הקצר Assassin's Creed: Embers, ענה:

לא בזמן הקרוב. לקחו לנו 6 חודשים לפתח את "גחלים"… זה היה פרויקט גדול, ואהוב על ידי כולנו, אבל הקבוצות [שעבדו על הסרט] עסוקים עם דברים אחרים כרגע. אבל אהבנו את הפרויקט הזה, אז אוליי ניקח את הדרך הזאת עוד פעם יום אחד.

לגבי השאלה על משחק אססינס קריד מודרני, מק'דוויט ענה שהוא בספק עם משחק כזה ייצא, וכי הוא מעדיף שהסיפור המודרני יישאר במשחקים הבאים על מנת לקשור את כולם ביחד. פה גם נראה כי אין משחק אססינס קריד מודרני בגלל בעיות בפיתוח; מק'דוויט אמר שהם יצטרכו להוסיף הרבה מאפיינים ו-Mechanics חדשים כדי שהמשחק ירגיש כה אמיתי.

עם זאת, מק'דוויט טען שווטצ' דוגס, אחד המשחקים המצופים ביותר של השנה (שנדחה ל-2014), "יגרד את העקצוץ למשחק אססינס קריד מודרני". מה זה אומר? "פשוט חכו!", מק'דוויט הצהיר.

Watch Dogs

Assassin's Creed IV: Black Flag שוחרר ב-29 באוקטובר לקונסולות הדור הנוכחי, בזמן שגרסת המחשב תשוחרר ב-19 בנובמבר, וגרסאות הדור הבא יצאו זמן לא רב לפני. ווטצ' דוגס (Watch Dogs) היה אמור להשתחרר בין התאריכים ה-19 עד ה-22 בנובמבר, אך כאמור, נדחה לתחילת שנה הבאה.

מקור: Reddit

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני דווקא מאוד אהבתי את קונור יותר מאציו חבל שהם לא מתכוונים להמשיך איתו 🙁

בלי קונור?!…אין לי בעיה עם זה

יגרד את העקצוץ? חחח מענין מה זה אומר
מסתדר בלעדי קונור

כשמסתכלים על התמונה הגדולה, ווטצ' דוגס באמת נראה כמו אססינס קריד מודרני. יש גם כמה חברות ומכשירים בווטצ' דוגס שהוזכרו באססינס קריד 4.

אישית, אני רק רוצה סוף לחיים של קונור (שנים מאוחרות), ואני יכול להגיד לו שלום.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x