באטמן מגיע פעמיים להאמבל באנדל- רוצו לקנות!

The Humble WB Games Bundle זה המבצע החדש והשווה במיוחד בחסות האחים וורנר. שני באטמנים, שני פחדים ושר טבעות אחד ב 15 שקלים בלבד!

מבצע גדול נוסף מגיע להאמבל באנדל והפעם WB נכנסת לתמונה עם משחקים לא פחות מגדולים, 6 במספר. שני הכותרים הקודמים של באטמן היו מצויינים, אפילו טובים יותר מהכותר האחרון ששוחרר בשבוע שעבר. שני הכותרים, Batman: Arkham City ו- Batman: Arkham Asylum מגיעים בגרסת "משחק השנה" (GOTY), כלומר כוללים את כל ההרחבות ששוחררו.

שני משחקים נוספים הם בסדרת האימה F.E.A.R. ואם חיכיתם למבצע על הכותר האחרון, הנה ההזדמנות שלכם כי F.E.A.R. 2: Project Origin ו- F.E.A.R. 3 כלולים בחבילה.

גם שר הטבעות בחבילה עם משחק התפקידים Lord of the Rings: War in the North ואחרון חביב משחק הפאזל הפופולרי Scribblenauts Unlimited. צפו להפתעות נוספות בהמשך (מורטל קומבט?)…

The Humble WB Games Bundle

רשימת המשחקים שבמבצע:

  • Batman: Arkham Asylum Game of the Year Edition
  • Batman: Arkham City Game of the Year Edition
  • F.E.A.R. 2: Project Origin
  • F.E.A.R. 3
  • Lord of the Rings: War in the North
  • Scribblenauts Unlimited

איך משתתפים?

כדי לקבל את כל המשחקים הללו במחיר המצחיק של 15 ש"ח, עליכם לבצע רכישה באתר ולבחור Custom Amount של לפחות המחיר הממוצע (שעומד כרגע על 4.55$). את הסכום שבחרתם תוכלו לחלק בין האמבל באנדל לבין WB ובין פרויקט הצדקה We Can Be Heroes.

המבצע שרק החל (וימשך שבועיים) הספיק למכור בשעות הראשונות מעל לרבע מיליון חבילות. חידוש חשוב במסגרת המבצעים של האמבל באנדל הוא האפשרות להעביר לחברים או לאחים משחקים שקניתם לסטים באמצעות GIFT, החברה פרסמה את החידוש האחרון בבלוג הרשמי שלה:

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

האם יתווספו משחקים נוספים?