קונסולת Xbox One לבנה יכולה להיות שלכם !

 

ארגון צדקה בריטי העלה למכירה באי-ביי את הקונסולה לכל המרבה במחיר .רוצו לתרום .

אין ספק ששווה לעבוד במיקרוסופט, התנאים המעולים והמחשבה של להיות חלק ממעצמה כ"כ גדולה מושכת לא מעט אנשים שמחפשים למצות את עצמם בתחום ההיי-טק . 

הדור הבא של הקונסולות כבר מעבר לפינה, וכידוע חברת 'מיקרוסופט' החליטה לצ'פר את צוות העובדים במחלקה של הXBOX ONE במהדורה בלעדית בצבע לבן .עד כה המהדורה הייתה זמינה לעובדים בלבד אולם איש יקר ונדיב בשיתוף עם ארגון צדקה בריטי שילבו כוחות יד ביד כדי לעזור לעמותה בד בבד עם מכירה פומבית של קונסולת החלומות הנחשקת .

איך זה קרה ? אתם שואלים את עצמכם, אז הנה קצת רקע:

עמותת צדקה בריטית בשם GamesAid מתעסקת בעזרה לילדים מעוטי יכולת ונכים צעירים . ניהול העמותה נעשה גם ע"י אנשים שעובדים בתעשיית המשחקים וזה בעצם ההבדל הגדול, בGamesAid מאמינים שחיבור בין גיימרים ואירגוני צדקה יכול להוביל לדברים טובים ואין ספק שזוהי נקודת מבט יוצאת דופן ומרעננת בהחלט .

כחלק ממסע ההתרמה למען העמותה תרם נדיב בשם כריס דרינג קונסולה לבנה והעמותה מצידה מציעה אותה למכירה באתר ebay לכל המרבה במחיר .לזוכה המאושר תשלח הקונסולה ב22 לנובמבר שזהו מיותר לציין תאריך ההשקה של הXBONE, הערכה כוללת קונסולה ובקר לבנים כאשר על הקונסולה רשום באלגנטיות המשפט  "I MADE THIS", קינקט, אוזניות לצ'אט, ועוד … 

המכרז התחיל היום וימשך עד יום שישי הקרוב ה 8 בנובמבר .נכון לשעת כתיבת שורות אלו עומד הסכום שמוצע על הקונסולה על 13,400 ליש"ט !!! .

[עדכון] המחיר קפץ ל 120 אלף ליש"ט (!?), הכותרת כבר לא כל-כך רלבנטית….

white-xbox-one

למי שמעוניין הנה קישור לעמוד המכירה ב  ebay

מקור IGN

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המכירה הסתיימה עקב בעיה ברשימת ההצעות , תסתכלו ותראו …

כן בטח המוכר ומשפחתו הקפיצו הצעות