Call of Duty: Ghosts – כל הביקורות כאן

 call_of_duty_ghosts-כל-הביקורות

הפרק הבא בסדרת CoD שוחרר רשמית ונראה כי המבקרים השנה החליטו להתייחס ברצינות למסחטה שנקראת קול אוף דיוטי ואת הרחמים (או הצ'ק) השאירו במקום אחר. Call of Duty: Ghosts הוא הכותר הגרוע בסדרה, אם מתייחסים רק לציוני המבקרים שכן, ממוצע הביקורות למשחק הוא הנמוך ביותר בסדרה, אפילו נמוך יותר מהאסון שנקרא MW3. הבולטים שבחבורה, IGN שמעניק 8.8/10 למשחק מלווה בכותרת "Old dog, new tricks" ומן העבר השני דיסטרקטויד עם 5/10 וכותרת "Old dog, old tricks". ככה נחתמת לה סדרת קול אוף דיוטי בדור הנוכחי, בתקווה שהדור הבא יפותח באמת על מנוע חדש ועלילת הקמפיין( כ 4 שעות השנה)  תקבל יותר זמן פיתוח. אז מה חושבים המבקרים על גוסטס?

IGN ידוע בתור אתר שלעולם לא יעניק לסדרת CoD ציון נמוך. גם השנה, מעניק האתר למשחק את אחד הציונים הגבוהים, 8.8/10:

מצב מרובה המשתתפים הוא אחד החזקים בסדרה, מצבי Co-op כיפים באופן מפתיע, והקמפיין ארוך(?), מאתגר, ומגוון הופך את גוסטס לאחד מהמשחקים הטובים בסדרה.

גוסטס ביקורת IGN

גיימספוט העניקו למשחק ציון  8/10 ונראה כי האתר לא החליט אם לרדת על המשחק או לחכות לשנה הבאה, לדור הבא, במהירה בימינו, בלה בלה בלה:

מקמפיין תוסס ומגוון למצב חייזרים בלתי צפו, קול אוף דיוטי גוסטס מהווה איזון מצוין השנה. זהו משחק שמודע היטב לנקודת החוזק של הסדרה, אבל לא ימצא את עצמו מחויב לה. לא משנה אם הסדרה חדשה לך או לאו, גוסטס הוא משחק יריות מגוף ראשון נהדר.

Call of Duty Ghosts ביקורת

מבקר האתר destructoid לא מרחם על אינפיניטי וורד ובטח שלא על אטיוויז'ן ומעניק למשחק ציון 5/10 :

Call of Duty: Ghosts, עם מסע הפרסום החפוז שלו והשאפתנות המרובה, מכיל בעיקר ציניות סטנדרטית שמספיקה להרוויח שפע של בוז. שום דברהוא לא גרוע במיוחד, אבל שום דבר גם לא עושה משהו ששווה לשים לב אליו.

 

גוסטס ביקורות 50

אתר הטריילרים הפופולרי בעולם גיימטריילרס מעניק למשחק ציון פושר 7/10, המשחק לא רע לטענת המבקר אך לא מביא איתו הפתעות מיוחדות:

Call of Duty: רוחות רפאים הוא בהחלט לא משחק רע, אבל היא מציעה מעט הפתעות. זוהי סדרה שהגדירה פעם ז'אנר שלם של משחקי יריות בגוף ראשון עם  Call of Duty 4: Modern Warfare, ואם אתם מחפשים עוד מאותו הדבר , זה מה שיש וזה לא הרבה יותר מזה.

 

להלן כל הביקורות למשחק Call of Duty: Ghosts

[divider]

Review Overview

ממוצע ביקורות PS3 - 7.5
ממוצע ביקורות PS4 - 7.8
ממוצע ביקורות X360 - 7.4
ממוצע ביקורות PC - 7.7

7.6

ממוצע ביקורות

User Rating: 4.29 ( 4 votes)

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אהבתי

איזה מגזימים הם שוכחים שזו סדרת המשחקים הנמכרת ביותר בעולם!

אז? רק בגלל שזה פופולרי זה לא אומר שזה טוב *מסתכל על ג'סטין ביבר ומיילי סיירוס*.

אני מסכים שהם קצת מגזימים עם הציונים הפושרים, בהתחשב שלא הייתה להם שום בעיה לתת ציונים גבוהים למודרן וורפייר 3 או בלאק אופס 2 (למרות שבשני היה קמפפין טוב, אז אין לי ממש בעיה עם איתו).

בתור המשחק הראשון בסדרה שמיועד לדור הבא, גוסטס לא ממש עושה עבודה טובה, אך אני לא מאשים את IW; אני מאשים את אקטיוויז'ן! (כן! תלמדו ביוביסופט – הם כבר יודעים שצריך לעשות שלושה משחקים באותו הזמן!)

המשחק הכי גרוע בסדרה .
איך הוא קיבל ציונים כאלו,לא מגיע לו.
הנשקים זוועה,מפות מגעילות,קילסטרייק על הפנים.
הרסו לנו את המשחק.

מכמה שעות במולטי, מעדיף אותו על בלאק אופס 2. החיילים כבר לא נעים על ספיד ולגבי הנשקים עדיין מוקדם דעת עד שלא תפתח את רובם, יש כמה לא רעים בכלל.

במקרה של IGN, אפילו אם מדובר באחד הציונים הגבוהים של המשחק, זה עדיין נמוך משמעותית מבלאק אופס 2 (9.4) ובטח נמוך יותר מפרויקטים קודמים של IW.

נראה שאפילו איי ג'י אן לא פסחו על גוסטס.

CoD Ghosts got lower scores than MW3?
Well, I guess that the reviewers did their… *puts sunglasses*
Call of DUTY!
/*YEEEEAAAHHH*

MW3 זכה לביקורות טובות במיוחד בגלל קודמו
זה שהוא אחד המשחקים הכי פחות משוחקים במולטי אומר דרשני
דווקא גוסטס לא רע במולטי, אבל גם לא מטורף
שזה צפוי 🙂

כמו שאמרו: כלב ישן טריקים חדשים. מי שקנה את הגוטס לא ציפה לקבל באטלפילד או ארמה אני לפחות קניתי אותו בידיעה שזה הולך להיות MW3 עם שינויים קטנים וסבבה לי עם זה כי זה אחלה משחק

באמת מולטי סבבה וזורם במהירות נורמלית