משך הקמפיין של CoD: Ghosts הוא 4 וחצי שעות

Call-of-Duty-Ghosts-מנוע
נראה שהטרנד החדש במשחקי יריות מגוף ראשון הוא לא לעכב אתכם יותר מדי על הסינגלפלייר, ולשחרר אתכם במהירה לעבר שדה הקרב של המולטי. כלומר, להשקיע את המינימום בקמפיין ואת רוב הפיתוח במולטיפלייר שזה בסדר, כי רוב הגיימרים שרוכשים משחקי FPS, עושים זאת בעיקר בגלל האונליין של המשחק. אבל, כשהקמפיין של באטלפילד 4 נקבע על 4 שעות משחק ואפילו פגע בחלק מהציונים של המשחק אצל המבקרים, גם קול אוף דיוטי גוסטס הולך בעקבותיו וכנראה הולך להציב את הקמפיין הקצר ביותר בסדרה, 4 וחצי שעות. כך על פי משתמש Reddit בשם BoomerFTW שהעלה תמונה שמציגה את השלב האחרון “Ghost Killer” כהוכחה לכך שסיים את הקמפיין (רמת קושי Normal) :

למרות שכאמור, רוב האנשים קונים את המשחק בשביל המולטי, ובהנחה שהקמפיין אכן 4 וחצי שעות (אבדוק זאת אישית), מצער לראות שאינפיניטי וורד, שחתומה על כמה מהקמפיינים היפים והמרגשים בהיסטוריה של משחקי היריות מגוף ראשון, מקצרת את הסינגלפלייר. במיוחד כשמדובר בעלילה חדשה לגמרי, גיבורים חדשים וקרבות מתחת למים. תחברו לזה את מסע הפרסום הנרחב והשיווק המאסיבי של הכלב במשחק, היתה תחושה שהולך להיות קמפיין עם מספיק בשר…

יכול להיות שהשנה, כשמדובר במשחקים שפותחו לקונסולות של הדור הזה וגם לקונסולות של הדור הבא, אינפיניטי וורד נאלצה לעגל פינות לצורך התאמה. הטריילר הרשמי לקמפיין המשחק לא היה מבריק, או מדהים או מעורר השראה ויכול להיות שבעתיד הקרוב כותרים בסדרת קול אוף דיוטי (בלאק אופס 3?) יגיעו ללא קמפיין בכלל.. בדומה ל Titanfall שישוחרר במרץ.

Call of Duty: Ghosts נחת כבר בישראל, אך ישוחרר מחר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. הקונסולות של הדור הבא (XBOne/PS4) ב 15 וב-22 לנובמבר.

מקור: cinemablend

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מאכזב…עם כל הקמפיין הענק שלהם ציפיתי למשהו ארוך וכיף. לא קצר >:(

לכל השדים והרוחות!!!! מה קורה למשחקים בזמן האחרון, לאן נעלמו הזרקורים של הסינגלפלייר לא כולם מתחברים למולטי…… לדעתי זאת חשיבה טיפשית ביותר .

לא ידעת?הם פחות משקיעים (לא רק הם) ועדיין מרווחים. עידן המשחקים בשפל .