חבילת ההרחבות ל “Ryse: Son of Romes” הוכרזה

ryse-son-of-rome הרחבה

אם אתם בקטע של מולטיפלייר, ה Season Pass למשחק Ryse: Son of Rome עשוי לעניין אתכם

ב22 בנובמבר, תושק קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט Xbox One ומיליוני גיימרים ברחבי העולם כבר לא יכולים לחכות. אחד ממשחקי ההשקה הגדולים לקונסולה שהשבוע קיבלנו את הידיעה כי לא ישוחרר ל PC הוא המשחק " Ryse : בנו של של רומא " בו תוכלו להיכנס לאייקוני הקולוסיאום של רומא העתיקה ולשחק אפילו גלדיאטור שיילחם בדם ופלדה כדי לנצח. מצב הקריירה שלכם בזירה לא תסתיים ותמשיך לעבר היקום התחרותי הבלתי מוגבל- המולטיפלייר: שדות קרב חדש, שריון, אירועים ובאופן כללי פיתוח סוג של מורשת וירטואלית שכמובן תאפשר למיקרוסופט ולקרייטק המפתחת, מספיק הרחבות ותוספות שיעניקו להן בסופו של יום עוד קצת מזומנים.

כנהוג בז'אנר "הפיתויים לפני השקות", מיקרוסופט מכריזה על האפשרות שתוכלו לרכוש מראש את ההרחבות עוד לפני שהתחלתם בכלל לשחק, כי ככה זה עובד היום, אם אהבתם את הסרטונים והטריילרים של המשחק, למה לא להציע לכם לרכוש גם את החלקים העסיסיים בהנחה? אז בעבור 19.99 $ ( דולרים) , שזה יותר מהנחה של 25 אחוזים לעומת קניית כל חבילת הרחבה בנפרד, תוכלו לקבל מראש את המשחק "השלם". חבילת ההרחבות (Season Pass) תהיה זמינה לרכישה בעת ההשקה ותכלול :

  • ארבע חבילות המכילות בסך הכל 14 מפות מרובות משתתפים ,מצב חדש לגמרי , שישה סקינים לשחקן, אירועים חדשים, וגישה לרובד חדש של כלי נשק ושריון.
  • חרב במשחק ומגן עם תכונות בונוס לשימוש במולטי (בלעדי ל Season Pass).

מקור: xbox.com

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אח, אין כמו להכריז על חבילת הרחבה יציאת המשחק.

צודק 🙂
שלחתי לך מייל אילן, קיבלת?

קיבלתי והביקורת נמצאת בשלבי כתיבה 🙂

אממ…ספוילרים ספוילרים?

אל תדאג, אין ספוילרים בביקור(ו)ת שלי – זה לא הסטייל שלי. למרות שאני כן רומז על אירועים מסוימים כשצריך.