EA מבטלת את Command & Conquer וסוגרת את האולפן

EA cancels F2P Command & Conquer

מיזגו את ג'נרלס 2 לתוכו ופיתחו משחק FP2 שבסוף מתבטל. המעריצים כבר אדישים

חברת Victory Games נסגרת ולוקחת איתה אל השאול את המשחק החינמי שהיה אצלה בפיתוח, Command & Conquer. באתר האינטרנט הרשמי של Command & Conquer , פורסמה הודעה בדבר הפסקת הפיתוח של המשחק לאחר מספר חודשים של בדיקות בשלבי אלפא (סגורה). זהו מכתב פרידה:

תודה לכם על השתתפותכם בחודשים האחרונים ב Command & Conquer בשלב האלפא. בשלבים המוקדמים בחנו את המשוב של השחקנים …המשוב שלכם מהניסוי בשלב האלפא ברור : ..אנחנו לא עושים את המשחק שאתם רוצים לשחק , לאחר התלבטות קשה בהרבה , החלטנו להפסיק את הפיתוח של גרסה זו של המשחק. למרות שאנו מעריכים מאוד את העבודה שנעשתה על ידי צוות המוכשר שלנו, בופו של דבר , מגיע לכם משחק ראוי.

EA הודיעה כי במהלך 10 הימים הבאים היא תזכה שחקנים שביצעו רכישות במשחק, ולגבי הסדרה היא הודיעה כי עדיין לא ויתרה על משחק F2P לסדרת האסטרטגיה ההיסטורית שלה.

EA cancels Command & Conquer

כמה תלאות יכולה לעבור סדרת האסטרטגה של EA שעדיין מחפשת כיוון? באוגוסט 2012, ביטלה החברה בעדינות את המשחק Command & Conquer: Generals 2 ותירצה את הביטול בכך שהתוכן שהיה אמור להיות בו יתמזג לתוך המשחק החינמי, Command & Conquer, אותו חשפה בכנס Gamescom 2012. במאי השנה, חברת הפיתוח Victory Games הודיעה כי היא רוצה שניתן לה צ'אנס עם המשחק החינמי  Command & Conquer, כשלטענתה המשחק יחזור לשורשים ולנוסחה שהפכה את C&C לסדרה כה פופולרית, ועל הדרך הודתה בחרפת C&C 4.

מקור: gamesindustry

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נעל דודה שלהם ואני עוד מחכה שיצא המשחק

קיבלתי ושיחקתי באלפא, מזכיר יותר company of heroes מאשר generals