המדובב שפוטר מ Far Cry 3 בגלל תפקידו ב Deus Ex

deus-ex_-human-revolution-FAR CRY 3
מתברר שקול טוב ורדיופוני זה ברכה שיש בה גם קללה כפי שלמד על בשרו השחקן אליאס טופיקסיס

השחקן אליאס טופיקסיס הוא שחקן מפורסם ששיחק במספר לא מבוטל של סרטים, ובמספר לא מבוטל עוד יותר של משחקים כמדובב דמויות ראשיות . בין היתר תרם את קולו לסדרת 'ספלינטר-סל' ,'אססינס קריד' ועוד . אין ספק שאחת הדמויות המפורסמות אותה גילם אליאס הוא אדם ג'נסן, הדמות הראשית במשחק Deus Ex: Human Revolution ,המשחק שיצא באוגוסט 2011 הפך ללהיט היסטרי ואדם ג'נסון הפך לדמות ידועה ומוכרת.

בד בבד עבד אליאס על הקלטת הקולות והדיאלוגים לדמות של ג'ייסון ברודי מ Far Cry 3, אליאס עבד במשך לא פחות משנתיים על ההקלטות אולם כש Deus Ex: Human Revolution הפך ללהיט גדול וקולו הכישרוני נתקשר ישירות לדמותו של אדם ג'נסן, ביוביסופט נבהלו שמא אנשים עלולים להתבלבל ולערבב את המשחק שלהם עם Deus Ex: Human Revolution ופיטרו את אליאס מתפקידו

מעשה, אני לא צריך להגיד את זה, אבל יש משחק שנקרא Far Cry 3 , שאני בטוח שאתם יודעים, שבו שיחק ג'ייסון ברודי ,שיחקתי אותו במשך שנתיים, עשיתי את הקולו כשDeus Ex יצא הם החליפו אותי בגלל שהם היו עצבניים כי … " אנחנו לא רוצים שאנשים משחקים את המשחק הזה יחשבו על עוד משחק, זה מוצדק , זה מובן , אבל אני משתמש בקול הרגיל שלי גם להקלטת הדמויות . אז עכשיו זה כאילו אני מאבד את העבודה בגלל שאדם ג'נסן כ"כ פופולרי"

מעניין שליוביסופט לא היה איכפת לתת לשחקן נולאן רמזי נורת' לדבב את דמותו של דזמונד מאססינס קריד וגם את קולו של נתן דרייק מ Uncharted.

מקור: xbox360achievements

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות