4X4: הקמפיין של באטלפילד 4 באורך של 4 שעות

Battlefield 4 Leaked GDC Screenshot 02

על פי דיווח ראשוני ממישהו שסיים את הקמפיין של באטלפילד 4, מדובר בסינגלפלייר שיעסיק אתכם 4 שעות בלבד

מזל שהקמפיין של באטלפילד 3 לא ארך 3 שעות, אחרת, היה מדובר בענין שיטתי, אבל משתמש Reddit בשם BoomerFTW מדליף כי סיים את הקמפיין בזמן קצר מאוד. באטלפילד 4 לקח לו 4 שעות ו 15 דקות. כדי להוכיח שהוא בחור רציני, וכדאי לנו להאמין לו, הוא צירף תמונה של סיום המשחק עם תחילת הקרדיטים:

באטלפילד 4 קמפיין

 

איך הקמפיין אדון בומר?

מלבד התמונה והדיווח, ציין BoomerFTW בין היתר, מספר דברים מענינים. למשל, שהקמפיין החדש היה מהנה יותר מהקודם (BF3, שהיה נחמד). היו בו יותר רגעים קולנועיים ואפשרויות בחירה מסוימות באיך לעבור קטעים במשחק.

הפיתוח הדמויות הזכירו לי את משחקי bad company (למרות שלא היו דיאלוגים מצחיקים). הסביבות היו שונות מספיק כדי לשמור אותו טרי ומעניין. בסך הכל שווה את הזמן, רק קצר…

בשבוע שעבר חשפה EA את טריילר העלילה הרשמי של המשחק. את סיפור עלילת הקמפיין בבאטלפילד 4 חשפנו בחודש יולי וזהו תמציתה:

העולם נמצא על סף תוהו ובוהו, סין עומדת להתפוצץ, אתה והיחידה שלך, יכולים להצית עימות גלובלי (מלחמת עולם). ברוכים הבאים ל-Battlefield 4. בקמפיין תגלמו את סמל דניאל רקר, חבר ביחידת עלית העונה לשם תומבסטון (Tombstone). אתם מנווטים בין כל המהומה, בנסיון לשמור על התקווה האחרונה לשלום.

באטלפילד 4 נוחת ב-1 בנובמבר בישראל, ל-Xbox 360, ל-Playstation 3 ולמחשב. המשחק הוא משחק השקה של הקונסולות Playstation 4 וה-Xbox One.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות