המספרים של The Witcher – שש שנים, 6 מיליון עותקים

The Witcher 3 new pics 04

סדרת The Witcher מכרה עד כה 6 מיליון עותקים. זמן טוב לחברת הפיתוח המוערכת לחגוג יום הולדת 6 לגארת' וגם לשחק קצת עם מספרים

לחברת CD Projekt RED הפולנית, יש סיבה טובה לחגוג. סדרת הדגל שלה הגיעה למכירות של 6 מיליון עותקים, וזה עוד לפני שחרור המשחק הכי גדול שלה, The Witcher 3: Wild Hunt. החברה חוגגת בבלוג שלה את יום ההולדת השישי במספר לגארת', ואדם בדאוסקי, ראש הסטודיו, מצטנע כהרגלו:

CD Projekt RED נבנתה על הרעיון של לתת לשחקניםיותר זה תמיד שווה את זה. מאז תחילת המסע שלנו הגישה היתה תמיד של דיאלוג עם הגיימרים …ואנו מקווים שתישארו איתנו לשנים הבאות ושאנחנו נמשיך לעשות את השינויים האלה יחד.

החברה העלתה תמונת תרשים (infographic) שממתקדת במספרים של כל הכותרים שלה כשהכותר הבא בסדרה, גדול מכולם בכל המובנים, שזכה בעבר לכינוי "גדול יותר מסקיירים".

מהתמונה האינפורמטיבית הזו אפשר לקבל כמה פרטים מאוד מעניינים על ההשקעה ב The Witcher 3, חוץ מהעובדה שגארת' כבר יכול לקפוץ:

  • TW3 זכה עד כה ב 79 פרסים. הסדרה כולה ב-279.
  • העולם של TW3 גדול יותר מסך שני קודמיו
  • TW3 מכיל 36 סיומות, לעומת 16 ב TW2 ו 3 בראשון
  • יותר מ 30 אלף שורות דיאלוג ב TW3
  • 100 שעות זה הזמן שייקח לכם לסיים אותו.

The Witcher 3: Wild Hunt, האחרון לסדרת The Witcher, ישוחרר ב-2014 ל-Xbox One, Playstation 4 ולמחשב האישי, והוא אחד המשחקים המצופים ביותר לשנת 2014. בתערוכת 2013  E3 הוא קטף לא פחות מ-49 פרסים.

מקור: cdpred.com

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני ממש מקווה שהם לא "קופצים מעל הפופיק" עם 3. ומאד מקווה שהוא יהיה מה שיותר טוב ומוצלח.