Go! אנגרי בירדס מהירים ועצבנים

Angry Birds Go

סדרת המשחקים הפופולרית בהחלט Angry Birds מעבירה הילוך .במלוא המובן של המילה .

נדמה שהרבה זמן עבר מאז פרצה לחיינו מלחמת הציפורים והחזירים הבלתי נילאת .המשחק התחיל ממשחק רגיל בו אנחנו נדרשים למוטט את ביצורי החזירים הירוקים תוך כדי הקרבה עצמית של הציפורים עצמם.

הצלחתה של הסדרה הביאה לכך שהסדרה גלשה גם למחוזות אחרים, החל ממשחק שמבוסס על סרט האנימציה ‘ריו’ שמתרחש בברזיל האקזוטית ועד גרסה של המשחק בחלל הרחוק כשהפעם הציפורים והחזירים נדרשו לגייס את מיטב כישורי המשחק שלהם כדי להתחפש לדמויות הפופולאריות מסרטי ‘מלחמת הכוכבים’ .

Angry Birds Go

כעת בחברה המפתחת Rovio לקחו צעד חדש ומרענן בפרק הבא של הסדרה . בחברה הכריזו כי המשחק הבא יקרא   !Angry Birds Go וכי המשחק יהיה משחק מרוצים בו יתחרו הציפורים והחזירים ראש בראש, כשלראשונה בסדרה, המשחק יהיה לראשונה בתלת מימד (3D)

סביבת המשחק תתרחש ב’אי החזירים’ .במשחק יהיו טונות של מרוצים כשבנוסף תוכלו לאסוף כוחות מיוחדים אותם תוכלו לנצל לטובתכם במהלך המירוץ, ואם כל זה לא מספיק תוכלו לעצב כפי בחירתכם  וטעמכם האישי את המכונית שתבחרו .

החברה הכריזה כי לצד המשחק יושקו גם האקססוריז הרגילים, בגדים, נעליים, כרטיסי ברכה, ממתקים, ספרים, פוסטרים, ציוד ספורט ועוד …

!Angry Birds Go יושק ב App Store ב11 לדצמבר ובהחלט יש למה לצפות ! .

מקור toucharcade

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות