Batman: Arkham Origins הוכרז לiOS ולאנדרואיד

Batman: Arkham Origins

הכותר החדש במשחקי באטמן יצא לפלטפורמות של אפל ואנדרואיד וישתף פעולה עם הגרסאות של הקונסולות 

בסמוך להכרזה על הנבל השישי למשחק בגרסת המחשב והקונסולות, אולפני Warner Bros הכריזו בכנס הקומיק-קון שבניו0יורק (NYCC) כי המשחק Batman: Arkham Origins יהיה זמין לפלטפורמות של אפל בזמן השקת המשחק למחשב האישי ולקונסולות, וכי גרסת האנדרואיד של המשחק תצא בעונת החגים הקרובה .

החדשות הטובות הם שהמשחק יהיה חינמי להורדה, אבל -וכאן מגיע האבל הגדול- המשחק לא יהיה דומה לכותרים של המחשב והקונסולות, אלא יהיה משחק מכות בו באטמן ירים ידיים על כל נבלי הקומיקס של DC.

Batman: Arkham Origins מפותח ע"י אולפני  NetherRealm שהביאו לנו את החידוש של משחק המכות 'מורטל קומבקט' ב2011 וכן את המשחק הקודם של באטמן לניידים Batman: Arkham City Lockdown ו Injustice: Gods Among Us שיגיע בנוסף לPS4 הויטה והמחשב האישי בנובמבר הקרוב ,המפתחים הבטיחו כי המשחק יהיה בעל גרפיקה מעולה ומשחקיות איכותית .

Batman: Arkham Origins

 אז מה מצפה לנו במשחק ?

Batman: Arkham Origins יהיה כאמור משחק מכות בו איש העטלף ילחם כנגד כמה מהנבלים הקטלניים והידועים לשימצה של חברת DC דרך האזורים החשוכים והמסוכנים ביותר של Gotham City .

ככל שתדקדמו במשחק כך תוכלו לשדרג את הדמות שלכם, אם ע"י פתיחה של אפשרויות מגוונות ואם ע"י הכסף שתרוויחו במשחק .בעלי קונסולות שירשמו במיוחד יקבלו תוכן בלעדי לגרסא הניידת של המשחק, מה שאומר שהמשחק הנייד ילך יד ביד עם גרסאת הקונסולות. אולי בעצם אפשר לקרוא למשחק תוכן משלים כיון שאת העלילה העיקרית תשחקו כמובן בכותרים הרגילים ואילו הכותר הנייד הוא בעצם הרחבת העלילה למחוזות נוספים .

מסתבר שגם גיבור קשוח כבאטמן שנלחם ללא הרף בכוחות הרוע צריך מידי פעם להוציא על מישהוא את העצבים שלו ואנחנו לגמרי שמחים שכמה מהנבלים הגדולים בכל הזמנים יהיו שק האיגרוף שלנו .

מקור allgamesbeta

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות