הרימון הטקטי "9 Bang" מגיע ל CoD: Ghosts

Ghosts- 9 Bang

אינפיניטי מציגה את רימון ה"9 Bang" המשופר, שעושה קאמבק ממודרן וורפר 3.

בכל משחק בסדרת קול אוך דיוטי יש מספר סוגים של רימוני יד, שבדרך כלל מתייחסים אליהם כמובן מאליו. אינפיניטי וורד, רוצה רגע להשב את תשומת ליבנו לרימון  "9 Bang" שזכור לחלקכם מהכותר האחרון (ואחד הגרועים בסדרה) Call of Duty: Modern Warfare 3. הרימון הזה הוא בבסיסו רימון הלם/פלאש לכל דבר (flashbang) שאם תשליכו אותו במהירות לעבר האויב, תגרמו לעיוורון של כמה שניות. במקרה של הרימון המשודרג,"9 Bang" ישתמש במערכת חשמל שכבתית כדי לקבוע את ההשפעה של הרימון על האויב. ככל שאתה מחזיק או "מבשל" את הרימון לפני הזריקה (שחרור הנצרה כביכול, אך ללא השלכה שלו), כך תגדל השפעת העיוורון על האויב. בנוסף, בישול באופן מלא ישחרר פיצוץ EMP שיהמם אלקטרוניקה סמוכה (למשל, מכונות יריה "מעצבנים). טום וויילס מחברת IW מסביר:

"מערכת החשמל של  "9 Bang" תאתגר שחקנים לתכנן מראש ולחשוב יותר טקטי בסיטואציות מגוונות מול אויבים. נתפסת לא מוכן? אתה עדיין יכול לזרוק אותו ישר כמו רימון פלאש מסורתי במהירות. אם תחליט על טעינה מלאה של הרימוןן לעומת זאת, תוכל לשבש את ההגנות של האויב.

אינפיניטי וורד שפכה לאחרונה אור על לא מעט פרטים חדשים לכותר הבא בסדרה, שמתקרב אלינו בצעדי ענק. נחשפנו למערכת הקלאנים במולטי ולמוד ה “Squads” החדש, למצב המשחק החדש והמענין שנקרא  Blitz, וקיבלנו גם פרטים חדשים על מפות למולטי כמו מפת הבונוס "Free Fall" ומפה נוספת שמיועדת לסנייפרים שבחבורה, Stonehaven שמציגה טירה בסגנון ימי הביניים

למרות שמדובר בעוד כשלושה שבועות להשקה, עדיין לא קיבלנו דרישות מערכת ל PC, לא שאנחנו צפויים לקבל דרישות מוגזמות, רק כדאי שמישהו יבטל את הדרישות מערכת הלא הגיוניות שפרסמה חברה לייצור כרטיסי מסך בשם נוידיה.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות של הדור הבא (XBOne/PS4) בשלל מהדורות מיוחדות.

מקור: community.callofduty

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יאלללה אני כבר לא יכול לחקות לזה!!!!!!!!!

חח….
אהבתי את המילה "מבשל" חזזזזזק

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x