חבילת ההרחבות של Assassin's Creed IV: Black Flag הוכרזה

ה- Season Pass של אססינס קריד 4 יעניק לכם עומק עלילתי לדברי יוביסופט ובונוסים למולטי. Freedom Cry יהיה ה DLC העלילתי שבחבורה

התוספת המשמעותית בחבילה הזו היא DLC שנקראת Freedom Cry לקמפיין לשחקן יחיד, בו תהיה לכם גישה לדמות חדשה בשם אדוול (Adewale), עבד לשעבר שהפך למתנקש. תקבלו גם חבילה בלעדית של אוניית קראקן, תוספת של דמויות למולטיפלייר ויוביסופט מבטיחה עוד הפתעות,  והמחיר? 19.99 $ , חיסכון של 20% ממחירי החבילה (DLC) הבודדים.

תכונות עיקריות

התוספת לקמפיין Freedom Cry DLC – תשע משימות שמתחילות בכך שאדוול מצא את החופש שלו על סיפונה של אוניית פיראטים, שם הוא הפך ליד ימינו של אדוארד קנוויי ולמשנה שלו. עכשיו, 15 שנים מאוחר יותר , הפך אדוול למתנקש מיומן אשר מוצא את עצמו נטרף בסן דומינגו ללא נשק או צוות. הוא מתחיל לפגוש את המקומיים במאמץ להרכיב צוות ולגנוב את הספינה ומוצא את עצמו נשאב לתוך קהילת העבדים בורדו . אדוול נאלץ להתמודד עם העבר שלו, והוא יעשה הכל להביא לשחרור העבדים ולמותם של שוביהם. מדובר בלמעלה מ 3 שעות של משחק לשחקן יחיד.

חבילת אונייה בלעדית קראקן – זמינה רק לבעלי Season Pass , חבילה זו כוללת מפרש, גלגל, ובובה בהשראת מפלצות הים האגדיות הידועות בבליעת ספינות , גברים ולווייתנים.

חוויה עמוקה יותר שחקן יחיד – משימות נוספות לשחקן יחיד , כלי נשק , עורות, ופריטי אספנות ל Assassin's Creed IV.

מולטיפלייר- אפשרות לפתיחת דמויות נוספות במצב האונליין של המשחק.

Assassin's Creed 4 ישוחררל-Playstation 3, Wii U ו-Xbox 360 ב-29 באוקטובר בצפון אמריקה ו-1 בנובמבר באירופה. ל-Playstation 4 ב-15 בנובמבר בצפון אמריקה וב-29 בנובמבר באירופה. ול-Xbox One ב-22 בנובמבר. למחשב האישי המשחק ישוחרר ב 19 לנובמבר.

מקור: AGB

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אפשר לקנות את המשחק בxbox360 בלי שיהיה לך את black flag ?

שפל המדרגה: לשחרר טריילר להרחבה עוד לפני יציאת המשחק הראשי. (קרדיט לבט'סדה).

עדיין, זה לא אומר שאני לא אקנה את ההרחבה: היא נראת מדהים.

הם מנסים למכור את ההרחבה עוד לפני שחרור המשחק, זה לא תמיד סימן טוב, אבל אני מניח שבמקרה הזה, היא תשתלם