CoD: Ghosts – שרתים יעודיים לקונסולות וגם ל-PC

קול אוף דיוטי גוסטס שרתים יעודיים

מארק רובין, מפיק המשחק Call of Duty: Ghosts מאשר כי שרתים יעודיים יעשו דרכם לקונסולות הנוכחיות, לקונסולות של הדור הבא וגם למחשב האישי.

במהלך תערוכת גיימסקום באוגוסט, אינפיניטי וורד הצהירה כי המולטיפלייר של הכותר הבא בסדרת  קול אוף דיוטי יחזור למקורות עם שרתים יעודיים, לקונסולה Xbox One וגם למחשב האישי. אם זה היה נראה כמו פליטת פפה או דברים שיצאו מהקשרם, העדכון האחרון של מפיק המשחק גוסטס, כולל בתוכו בעיקר הבטחה על Dedicated Servers. אז שרתים יעודיים אולי יעשו קאמבק, למה (עדיין) אולי? כי לפני כל כותר חדש של קול אוף דיוטי אנחנו מקבלים הבטחות שלא תמיד מתקיימות בפועל. מארק מעדכן:

רציתי לתת עדכון מהיר על חלק מהעבודה שנעשתה כדי לשפר את החוויה המקוונת של כולם. כבר הזכירו את השרתים ייעודיים, כחלק מהתכנית הכוללת לשיפור הקישוריות. שרתים ייעודיים ישמשו לדור הנוכחי, הדור הבא והמחשב האישי. וגם, על מנת לוודא כי לאנשים יש את החוויה הטובה ביותר האפשרית ללא קשר לפלטפורמה, מיקום או חיבור, CoD: Ghosts יכיל מערכת היברידית של שרתים ייעודיים. אז לא משנה איפה אתה נמצא במשחק תמיד תקבל את הביצועים באינטרנט הטובים ביותר.

מארק גם הוסיף כי מערכת המאצ'מייקינג (שידוך בעברית, P2P אצלנו) תשתדרג ותשתפר.  המערכת החדשה לדבריו, תציב את השחקנים במשחקים עם הביצועים הכוללים שילוב הכי טוב של קישוריות וחיבור.

Call of Duty Ghosts - All Access wide 08

שוב, אלה הם רק חלק מהדברים שהולכים להיות ב Call of Duty: Ghosts כדי לתת לשחקנים חוויה מקוונת גדולה. לא יכול לחכות לראות את כולכם באינטרנט.

אני מניח שהוא התכוון לזה שהוא יתחבר עם האקסבוקס, חביבת אקטיוויז'ן. אם חשבתם לחפש אותו או משהו…

בשבוע האחרון נחשפנו לעוד דיווחים חדשים על גוסטס כשהאחרון שבהם היה מוד ה “Squads” החדש. נחשפנו גם למצב המשחק המענין שנקרא  Blitz, שיכניס גיוון למודים המוכרים של המולטי.

בינתיים נחשפנו גם לשתי מפות חדשות שיהיו במולטי: לפני כשבועיים חשפה אינפיניטי וורד מפה חדשה למולטיפלייר בשם: Stonehaven שמציגה טירה בסגנון ימי הביניים ועשוייה להפוך לחביבת הסנייפרים. את מפת הבונוס "Free Fall" החברה חשפה דרך המהדורות המיוחדות של המשחק שנחשפו ביולי, ובשתיהן מדובר במפות דינמיות (במהלך הקרב סביבת המפה משתנה).

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות של הדור הבא (XBOne/PS4).

מקור: twitlonger

[divider]

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה בדיוק בהכנה.
אל תדאג דקל 🙂
לא מדובר במידע רשמי אגב