CoD: Ghosts – הכירו את Blitz, מצב המולטי החדש

Ghosts  Blitz

אינפיניטי וורד משחררת פרטים חדשים על מצב המשחק החדש (מולטי) בליץ

בליץ הוא מצב משחק חדש לגמרי, שנראה לראשונה בסוף הטריילר הרשמי של המולטיפלייר למשחק (נמצא למטה, דקה 2:48) . מדובר במשחק בקצב מהיר שינסה להכניס גיוון למצבי המשחק במולטיפלייר של גוסטס. אם אתם רוצים להבין על מה מדובר, תחשבו על משחק ספורט שמשלב כדור, נגיד כדורגל, כשבמקרה הזה, אתם הכדור ומהטרה היא להבקיע שער/להכנס לפורטל:

בליץ מורכב מ -2 סיבובים שבו שחקנים מחליפים צדדים במהלך מחצית. לכל קבוצה יש מטרה אחת ברורה, להכנס לפורטל האויב בכדי לזכות בנקודות. בעדכון האחרון בבלוג של IW נכתב:

כדי לזכות בנקודות, אתה או אחד מחברי צוות שלך חייב להיכנס אל המטרה (פורטל) של הקבוצה השנייה. כניסה למטרה מעניקה נקודה אחת והשחקן ש"הבקיע" יעבור מיידית לחלק אחר של המפה. זמן קירור (שלא ניתן לקבל ניקוד) שלאחר כניסה לפורטל, ייארך 10 שניות עד שניתן יהיה להכנס מחדש לפורטל.

מספר הנקודות המקסימאליות שכל צוות יכול להרוויח הוא 16. כך שמחצית תסתיים לאחר שאחת הקבוצות קיבלה 8 נקודות, או אם עברו 10 דקות.

בשבוע שעבר חשפה אינפיניטי וורד מפה חדשה למולטיפלייר בשם: Stonehaven. מדובר במפה גדולה בהשראת הארמונות באירופה של עידן ימי הביניים. עיצוב המפה  נועד לאפשר לצלפים ותיקים, להתנסות בסנייפר בסגנון הישן. השינויים ש IW מדברת עליהם, יקחו חלק גם במפות הדינמיות החדשות, כמו במפת הבונוס "Free Fall" (בונוס במהדורות המיוחדות ובהזמנות מוקדמות) שנחשפה ביולי, כשבמהלך הקרב סביבת המפה משתנה.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות של הדור הבא (X1/PS4).


מקור: community.callofduty

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ברור לגמרי תודה רבה!!!

תבדקו בבקשה אם במשחק הנוכחי השחקנים גם מתנהגים בצורה לא טבעית ומהירה מידי…זה נתון חשוב.

המשחק עדיין מהיר. עד שלא נשחק לא נוכל להגיד עד כמה

אתה מתכוון כמו ב-Black ops 2 ?

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x