אפשר לשדרג משחקים עתידיים מהדור הנוכחי לדור הבא – אך יש קא’צ

PS4_Xbox_One_PC

אם תקנו משחק גדול בסתיו הקרב, כמו Battlefield 4, Call of Duty: Ghost או Assassin’s Creed: Black Flag ל-Playstation 3 או ל-Xbox 360, תוכלו לשדרג אותם לקונסולות של הדור הבא (קרי: Playstation 4 וה-Xbox One), אך ישנה בעיה קטנה.

כבר עכשיו ישנם דילים מסוני ומיקרוסופט ואפילו ממספר מפיצות, אשר מציעות לכם לשדרג את העותק של המשחק מהדור הנוכחי אל הדור הבא במחיר של 10 דולר, הכל נראה טוב ויפה, אך דבר אחד הם לא הזכירו לכם – ההתקדמות במצבי המשחק לשחקן יחיד לא ישמרו.

BF4 שדרוג מעבר

המשחקים Call of Duty: Ghost ו- Battlefield 4 שיוצאים ב-5 בנובמבר וב-1 בנובמבר בהתאמה, יאפשרו לכם להעביר את ההתקדמות שלכם במצב מרובה המשתתפים בלבד, אך את מצב המשחק לשחקן יחיד, יאלצו להתחיל מההתחלה. שמדברים על Assassin’s Creed: Black Flag, עדיין יש סימן שאלה, מפיצת המשחק, Ubisoft, אישרה שההתקדמות שלכם במצב המשחק לשחקן יחיד לא תועבר, אך אין עדיין מידע האם ההתקדמות במצב המולטייפלייר תעבור או לא.

Watch-Dogs-GamePro

עוד משחק של Ubisoft יגיע לשני הדורות הלוא הוא Watch Dogs, אך עליו אין מידע גם למצב המשחק לשחקן יחיד וגם למצב המולטייפלייר, Watch Dogs, בדומה לשאר המשחקים שצוינו בכתבה, יהיה משחק השקה של הדור הבא, אם אם נדייק, הוא יוצא קודם לדור הבא, ב-15 לנובמבר ורק לאחר מכן, ב-19 לנובמבר הוא יוצא לדור הנוכחי, כך שלרוכשי הקונסולות תהיה דילמה, האם הם קונסים את הקונסולות של הדור הבא ביחד עם Watch Dogs, או שהם מעדיפים להנות ממנו בדור הנוכחי תחילה.

רוכשי קונסולות הדור הבא, כנראה יצטרכו להישאר עוד קצת עם הדור הנוכחי, גם אם אחד מן הקונסולות של הדור הבא, נמצא כבר בבעלותם.

מקור

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היי, ידוע לכם במקרה אם יהיו חנויות או ישפאר בעצמם יאפשרו סוג של תכנית שדרוג מהקונסולות הנוכחיות לדור הבא? ז”א למסור את הקונסולה להוסיף כסף ולקחת את החדשה?…

לא ראיתי באף מקום (גם לא בחו”ל) מודל שדרוג של חומרה (קונסולות).
אם יהיה משהו כזה נעדכן כאן באתר