דיווח: Halo 4 רץ על מחשב באמצעות הענן של מיקרוסופט

halo-4-למחשב

היילו 4 הוזרם ל-PC באמצעות הענן של מיקרוסופט, האם בעתיד נשחק משחקי אקסבוקס במחשב האישי?

מדובר כרגע בשמועה, אבל, מיקרוסופט אולי מצאה דרך מקורית ומעניינת לתמוך לאחור במשחקי אקסבוקס 360 בקונסולת הדור הבא שלה. מדיווחים ברשת עולה כי שירות מאוד מיוחד של הענן של מיקרוסופט שמיועד ל Xbox One הצליח להזרים את המשחק Halo 4 מהענן למחשב ואף לווינדוס-פון. האתר The Verge דיווח כי ההדגמה של מיקרוסופט נעשתה על מכשיר Windows Phone עם בקר שליטה Xbox 360 שהיו מחוברים למחשב קצה נמוך. גורמים רשמיים התייחסו לשירות הענן הזה, המופעל על פי הדיווח על  פלטפורמת Azure של מיקרוסופט, בשלב האב טיפוס.

שירות הקונספט הזה נשמע כמו התשובה של מיקרוסופט לשירות Gaikai, הזרמה מבוססת ענן השירות של יריבתה המושבעת סוני, שרכשה את החברה בשנה שעברה ומתכוונת לנצל את היכולות שלה לטובת הפלייסטיישן 4 וגם על גבי מכשירי סוני אחרים. בשבוע שעבר, סוני אמרה שהיא תשיק בשנה הבאה ספרייה דיגיטלית לפלייסטיישן 3 דרך Gaikai לPS4, ויטה ופלטפורמות אחרות.

אלברט פנלו, מחברת מיקרוסופט התראיין לאחרונה לאתר גיימספוט ודיבר על האפשרות לתאימות לאחור בקונסולת  Xbox One באמצעות הזרמה מבוססת ענן באמצעות Azure, ואמר שזה יכול להיות מנוצל עבור,

דברים מסובכים יותר כמו עיבוד מלא משחקים כמו Gaikai.  פשוט עלינו להבין איך, לאורך זמן, וכמה עולה לנו לספק, כמה שיותר את החוויה הטובה ביותר

מחברת מיקרוסופט נמסר כי "חברת מיקרוסופט היא מקום מצוין כדי להדגים אפשרויות מרגשות רבות, אך אין לנו שום תוכניות ספציפיות לשיתוף בשלב זה".

אני דווקא בעד לשחק את הכותר הבאהיילו 5 על הפיסי, ואתם?

halo_4_pc_windows

[מקור  The Verge דרך vg247]

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מקווה שיגיע למחשב! אחלה כתבה,אחלה אתר 🙂

תודה ביגפרו 🙂

הלוואי! תמיד רציתי לשחק בHALO4 במחשב!