תכנים בדף

המרוץ לבאטלפילד 4: המודים למולטיפלייר נחשפים וגם שמות המפות

באטלפילד-4-מודים-מולטיפלייר

באטלפילד 4 מתקרב אלינו בצעדי ענק ופרטים חדשים אודותיו ממשיכים לזרום, כאשר המידע האחרון, היה התמונות של עשרת המפות שיהיו במשחק. כעת, נחשפים כל מצבי המשחק של המולטיפלייר, מצב המשחק שמייחד את הסדרה כולה, אך גם הסינגלפלייר נשמע משכנע.

במצב המולטיפלייר של באטלפילד 4 יהיו לא פחות מ-7 מצבי משחק, נרצה להתחיל בשני מצבי המשחק שיהיו בבטא של המשחק:

CONQUEST

מצב המשחק: Conquest (יהיה בבטא)

סוג הלחימה: מלחמה כוללת; יבשה, ים ואוויר.

נועד ל: עד 24 שחקנים ב-Playstation 3 וה-Xbox 360 ועד ל-64 שחקנים ב-משחק, Playstation 4 וה-Xbox one.

מצב קומנדר: אפשרי.

הסבר: Conquest (קונקווסט) הוא מצב המשחק הקלאסי של סדרת באטלפילד, תלחמו ביבשה, בים ובאוויר על מנת לשלוט בכמה שיותר דגלים. כל קבוצה מקבלת מספר כרטיסים (Tickets) שווים, הקבוצה הראשונה שמגיעה ל-0 כרטיסים מפסידה. איך גורמים לקבוצה היריבה להפסיד כרטיסים? הדרך הראשונה היא כאשר הקבוצה שלכם תשלוט על יותר ממחצית הדגלים במפה, הקבוצה היריבה תאבד כרטיסים באופן שותף. הדרך השנייה היא לעשות השתגרות (חזרה לחיים, Spawn), כאשר תעשו זאת, הקבוצה שלכם תאבד כרטיס.

DOMINATION

מצב המשחק: Domination (יהיה בבטא)

סוג הלחימה: לחימה רגלית אגרסיבית, מהירה.

נועד ל: עד ל-20 שחקנים, בכל הפלטפורמות.

מצב קומנדר: לא אפשרי.

הסבר: מצב המשחק הוא חדש יחסית, כאשר פגשנו בו לראשונה בבאטלפילד 3, בהרחבה Close Quarters. המטרה כאן, בדומה למצב המשחק הקודם, היא לשלוט על כמה שיותר גדלים ולגרום לקבוצה היריבה להגיע ל-0 כרטיסים ראשונה. אך כאן, הכל יהיה יותר מהיר, אתם תהיו קרובים לכל הדגלים וגם תכבשו אותם מהר יותר, בנוסף אם תשלטו על דגל אחד לפחות, תגרמו לירדת הכרטיסים שלכם לאיטית יותר, כך שההריגות קובעות יותר כאן מאשר בקונקווסט.

Obliteration

מצב המשחק: Obliteration.

סוג הלחימה: נסיעה מטורפת ברכבים ושימוש בכוח רגלי.

נועד ל: עד 24 שחקנים ב-Xbox 360 וב-Playstation 3 ועד ל-32 שחקנים במחשב, ב-Playstation 4 וב-Xbox one.

מצב קומנדר: אפשרי.

הסבר: מצב המשחק הראשון מתוך שתיים שיגיעו ל-Battlefield 4, בכל פעם, תיזרק פצצה בצורה מקרית במפה, על הקבוצות לנסות לתפוס את הפצצה ולהטמין אותה אצל היריבה, הקבוצה המנצחת היא זאת שהצליחה לפוצץ את שלושת המטרות של הקבוצה היריבה. מצב המשחק כל כך אינטנסיבי שהוא גורם לכך שאתם תוכלו למצוא את עצמכם בכל רגע נתון כאלו שנלחמים על מנת להגן, או אלה שנלחמים על מנת לתקוף.

שימו לב: מצב המשחק יכלול שעון, על מנת לא לגרום לסיבוב להימשך יותר מידי זמן, אם יהיה תיקו, תהיה הארכה למשחק.

DEFUSE

מצב המשחק: Defuse

סוג הלחימה: מצב משחק תחרותי, לחימה מקרוב.

נועד ל: 5 נגד 5, בכל הפלטפורמות.

מצב קומנדר: לא אפשרי.

הסבר: המצב משחק השני והאחרון שיצטרף ל-Battlefield 4 בפעם הראשונה. המצב דומה לשאר מצבי המשחק התחרותיים בכל משחקי ה-FPS אך עם טוויסט. המנצחת היא זאת שהרגה את כל השחקנים של הקבוצה היריבה, או פיצצה את הפצצה (דומה ל-Mcom), לכל שחקן יש רק חיים אחד, אם הוא מת הוא יצפה בשאר הסיבוב דרך העיניים של החברים שלו לקבוצה. ניתן להחיות כל שחקן פעם אחת בלבד בכל סיבוב.

TEAM DEATHMATCH

מצב המשחק: Team Deathmatch.

סוג הלחימה: השוטר הקלאסי, סטייל באטלפילד 4.

נועד ל: עד 20 שחקנים, בכל הפלטפורמות.

מצב קומנדר: לא אפשרי.

הסבר: שתי קבוצות, הראשונה שמשיגה את מספר ההריגות שנקבע מנצחת, מצב המשחק האופטימלי שמחפש מקסימום אקשן וקצר בזמן.

שימו לב: מצב המשחק יכלול שעון, על מנת לא לגרום לסיבוב להימשך יותר מידי זמן, אם יהיה תיקו, תהיה הארכה למשחק.

RUSH

מצב המשחק: Rush.

סוג הלחימה: לחימה בתוך שטח אוייב, על מנת להפעיל את הפצצות ( MCOM).

נועד ל: עד 24 שחקנים ב-Xbox 360 וה-Playstation 3 ועד ל-32 שחקנים ב-Playstation 4, Xbox one והמחשב.

מצב קומנדר: אפשרי.

הסבר: עוד מצב משחק קלאסי, המטרה של התוקפים (Attackers) היא לפוצץ 2 MCOM בכל אזור במפה, בכל פעם שהתוקפים יפוצצו את 2 ה-MCOM באזור, הם יעברו לאזור הבא, והמגינים (Defenders) ייאלצו לסגת. גם כאן יש כרטיסים, אך רק לקבוצה התוקפת, כאשר לאלו תיגמר הכרטיסים, היא תפסיד. המגנים צריכים לעשות הכל, על מנת להדוף את האוייב. בכל מפה ישנם 6 MCOM, זאת אומרת 3 אזורים, בכל אזור שהתוקפים יעברו, מספר הכרטיסים שלהם יתאפסו חזרה.

SQUAD DEATHMATCH

מצב המשחק: Squad Deathmatch.

סוג הלחימה: ארבעה יחידות נלחמות על מנת להוביל את לוח התוצאות.

נועד ל: עד 20 שחקנים, בכל הפלטפורמות.

מצב קומנדר: לא אפשרי.

הסבר: במצב המשחק Squad Deathmatch ילחמו 4 יחידות, שכל יחידה מונה 5 שחקנים, המטרה של היחידה היא להשיג את מספר ההריגות שנקבע, על מנת לנצח בסיבוב. 

שימו לב: מצב המשחק יכלול שעון, על מנת לא לגרום לסיבוב להימשך יותר מידי זמן, אם יהיה תיקו, תהיה הארכה למשחק.

 

BF4-מפות

רשימת המפות של המולטיפלייר הוכרזה גם כן, להלן שמות 10 המפות המאושרות שיהיו במשחק:

– Siege of Shanghai

– Paracel Storm

– Zavod 311

– Lancang Dam

– Flood Zone

– Rogue Transmission

– Hainan Resort

– Dawnbreaker

– Operation Locker

– Golmud Railway

 

לקינוח, 4 שעות גיימפליי במפה Paracel Storm:

Battlefield 4 נוחת ב-1 בנובמבר בישראל, ל-Xbox 360, ל-Playstation 3 ולמחשב. המשחק הוא משחק השקה של הקונסולות Playstation 4 וה-Xbox One.

מקור: blogs.battlefield

  • bigpro

    תודה 🙂

  • Amit

    מה זה מצב קומנדר?
    אפשר פירוט כי לא הבנתי.. =

    • Ran Keselman

      מצב קומנדר זה שחקן שבעצם "שולט" על הקבוצה שלו, הוא יכול לעזור להם בכך שהוא יתקוף מטרות שהם סימנו או שהוא יחמש אותם. הקומנדר לא נכלל מתוך הסלוטים והוא נלווה (אם יש 32 סלוטים, אז זה 34 כולל קומנדר)

      • Amit

        ואם יש לי למטה כוכב ורשום לי squad leadr אז אני קומנדר?
        כי לפעמים זה נותן גם אפשרות ל Giva order איך אני יכול להשתמש בזה?

        • Ran Keselman

          Commander לא משחק, הוא רק מחלק הוראות לקבוצה. יש אחד כזה בכל קבוצה.
          בתור ה-Squad Leader אתה יכול לחלק הוראות ל-Squad שלך בלבד.
          ה-Commander יכול לחלק הוראות לכל ה-Squads ואם אלה ימלאו אחר הוראותיו הם יזכו לתגמול בכמות הנקודות ניסיון (EXP).
          אם יש Commander גרוע, כל ה-Squad leaders של אותה קבוצה יכולים לעשות הצבעה על מנת להעיף אותו.

  • bigpro

    נראה טוב..יש לכם תדרישות מערכת אולי?