עכשיו זה רשמי: מודל המיקרו תשלומים מגיע ל GTA Online

GTA V

שבוע לפני היציאה הרשמית של מצב האונליין של המשחק, רוקסטאר משלימה לנו עוד מידע על GTA Online, אשר מגיע ביחד עם GTA V, המשחק הכי יקר שנוצר וגם הכי מרוויח

ראשית, רוקסטאר מציינת ש-GTA Online יהיה תחת פיתוח בזמן הקרוב, תוך הקשבה לחוות דעת של השחקנים, כך שאתם בעצם תקבעו לאן הפיתוח יתקדם. השבועות הראשונים יתמקדו בעיקר בשיפור חווית המשחק מבחינת הרשת עצמה, שיפור השרתים ותיקוני באגים. רוקסטאר פרסמה כתובת אימייל שתהיה פעילה מהיום הראשון של-GTA Online, אליה תוכלו לשלוח את חוות דעתכם: GTAOnline@rockstargames.com

GTA V

ברוכים הבאים ל- GTA Online

מהשחרור, כל סרבר יכלול עד 16 שחקנים ובו תוכלו לעשות מגוון דברים.

  • לכו לבד או עם חברים, תוכלו לחקור את העולם, לצפות בסרט, או להשתולל בהרים עם אופנועי שטח, להתאמן במטווח ועוד, בעצם כל מה שעשיתם ב-GTA V. רוצים לעבור על החוק? סבבה! ; תוכלו לשדוד חנויות, להשתתף בקרבות נגד כנופיות או אפילו לרוקן משאיות שמובילות כסף.
  • לוס סאנטוס ומחוז בליין מלאים בהזדמניות לפושעים, תוכלו להענות למשימות שונות, לבד, או עם הצוות שלכם על מנת ליצור את הפשע המאורגן המושלם.
  • מירוצים: יבשה, ים ואוויר, בכל אחד מהאזורים, תוכלו להתחרות על מנת להנות משגעון המירוצים. בנוסף תוכלו להשתתף במצב מירוצים חדש; ראלי (Rally)-  מצב שבו נהג ונווט משתפים פעולה על מנת לנוע במהירות המקסימלית בשטחים מבולגנים.
  • תוכלו להתחרות נגד חבר, או זר במגוון פעיליות ספורט, כמו טניס, גולף וכו'; הכל בשביל כסף ותהילה (EXP, מפורט בהמשך).
  • המשחק מציע לכם ליצור דמות באמצעות מערכת הקוסטומיזציה, לאחר מכן תוכלו להרוויח כסף בשביל לבוש הולם וכמובן לרכוש ממגוון המכוניות המוצעות.

GTA V

מזומנים ותהילה (EXP):

נקודות תהילה מושגות בכל הפעילויות שתשתתפו בהם במשחק, בעזרת נקודות התהילה, תעלו רמות, עם העלייה ברמות יפתחו לכם אפשרויות חדשות בעולם; נשקים ומשימות חדשות. את הכסף שתרוויחו תוכלו לבזבז על בגדים, נשקים, רכבים חפצים ועוד הרבה, תוכלו להרוויח כסף קל, בעזרת פעיליות מגוונות, כמו בזיזה של משאיות משוריינות (הסבר: מכוניות שמובילות כסף), השתתפות במירוצי רחוב ועוד. רוקסטאר מציעה לכל אלה שרוצים סיפוק מיידי, אפשרות לרכוש בכסף אמיתי, את הכסף שתרוויחו במשחק: GTA$, דרך החנות במשחק (Ingame Store), בקיצור השמועות על מיקרו תשלומים, התבררו כנכונות. רוקסטאר מבטיחה שלמרות האפשרות, האיזון במשחק לא ייפגע, אתם לא צריכים לבזבז כסף אמיתי על מנת לרכוש רכבים, נשקים, בגדים וכדומה, אלא אם תקנו את הכסף במשחק עם הכסף שלכם, תשיגו דברים מהר יותר. רוקסטאר עוד מוסיפה שהכלכלה במולטיפלייר עוצבה אחרת ממצב היחיד, זאת אומרת שייתכן שבמולטיפלייר תרוויחו כסף מהר יותר.

כאבי גדילה:

רוקסאטר אומרת שייתכן ותמצאו באגים (Bugs) ודברים לא צפויים ייקרו לכם, הדברים האלו הם רגילים למשחקי עולם פתוח גדולים, החברה מבקשת את העזרה של השחקנים על מנת למצוא את הבעיות על מנת שהחברה תוכל לסדר אותם.

GTA V

לסיום, רוקסטאר מציגה חלק מהדברים שהיא עובדת עליהם, אלו אמורים להשתחרר בשבועות הראשונים:

  • יצירת תוכן: רוקסטאר תשחרר לכם כלים לייצור מרוצים משלכם ואף לעצב את מוד ה-Death Match כרצונכם.
  • חבילת בטלני החוף: 4 רכבי חוף מצחיקים, לצד יותר מ-300 אביזרים, בינהם בגדי לבוש ונשקים "מרגיעים".
  • Capture The Flag: מצב משחק, תוכלו ליצור מפות משלכם במוד הנ"ל גם כן עוד הכלים של חבילת "יצירת התוכן".
  • שודים: החבילה תכלול שודים, שלהם תצטרכו שיתוף פעולה מלא של הצוות, לצד תכנון מושלם וביצוע חד.

כל החבילות האלו יהיו בחינם. החבילות הם רק חלק ממה שרוקסטאר מתכננת.

GTA Online ישתחרר ב-1 באוקטובר (לצד הבטא האקספלוסיבית של Battlefield 4), המשחק נכלל כחלק מ-GTA V, לכן הוא יהיה זמין גם כן ל-Xbox 360 ול-Playstation 3 בלבד.

אנחנו מזכירים לכם שביקורת על GTA Online תגיע גם כן, בצמוד ליציאה הרשמית של מצב המשחק.

מקור

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש לי gta v למחשב ותמיד אני משחק באונליין רק שהיום זה לא פותח לי אני פותח את האונליין וזה תוך כמה שניות נסגר המשחק תוכלו לעזור

נשמע טוב!…רק חבל שאין *עדיין* למחשב