הכירו את ה-Steam Machines

לפני יומיים בהכרזה הראשונה מבין שלושה ב-Steam Living Room. הוכרזה מערכת ההפעלה של Steam, ה-SteamOS. היום הגיע שעון הספירה לאחור לסופו פעם שנייה מתוך שלוש ו-Valve הכריזה על ה-Steam Machines.

Steam Machines

 

בידור הוא לא דבר אחד שמתאים לכל העולם, אנחנו רוצים שתהיה לכם את האפשרות לבחור את החומרה שמתאימה לכם. לכן אנחנו עובדים עם מספר חברות כדי להביא מגוון של 'מכונות גיימינג' לשוק במהלך 2014, כולם ירוצו על ה-SteamOS.

 

רוצים להשתתף בבטא ולקבל אחד ממכשירי האב-טיפוס? 300 משתמשים יזכו לשים את ידיהם על המכשירים הראשונים.. המטרה היא לשלוח פידבק על הביצועים ולדווח על באגים ל-Valve, וכמובן לדון ולדבר על הקונסולה באינטרנט, Valve תאפשר למשתתפי הבטא לפרסם מידע ותמונות על המערכות בחופשיות. אז מה צריך לעשות כדי להירשם? להיכנס לקישור הבא: http://steamcommunity.com/my/badges/15, ולמלא את הנדרש שם עד ה-25 באוקטובר. לאחר מכן מה שנותר לעשות זה לקוות.

איך יבחרו 300 המשתתפים? 30 משתמשים על פי עבר בהשתתפות בגרסאות בטא ב-Steam, המשתמשים האחרים (270 משתמשים) יבחרו בצורה רנדומאלית.
האם אני יכול לפרוץ את ה-Box? להשים בה מערכת הפעלה אחרת? לשנות את החומרה? להתקין את התוכנות שלי? להשתמש בה כדי להכין רובוט? כן.
האם משחקים עם עכבר ומקלדת? אם אתם רוצים לשחק עם עכבר ומקלדת בסלון, כן, אבל מומלץ לשחק עם קונטרולר.

steam_machines_pic

עוד מידע נמצא בעמוד ההכרזה, הם הבטיחו שמידע נוסף יגיע בקרוב עם תמונות של ה'קופסאות' של Steam. המערכות יצאו לשוק ב-2014, כשיהיה מידע נוסף עליהם נכתוב על כך.
זוהי ההכרזה השנייה מתוך 3, ההכרזה השלישית תגיע ביום שישי בשעה שמונה בערב.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא מאמין שישלחו למשהו מישראל את box אולי ישלחו בוקס!!!

האמת היא שיש סיכוי, כאשר מאשרים את ה"חוזה" ששולחים את הטופס רשום שאם יש צורך בתשלום מיסים זה על אחריותו של מי שקיבל את זה, והוא יצטרך לשלם את כל מה שנדרש.