זו קונסולת ה- Xbox One הראשונה שיצאה מהמפעל

לארי הירב (מייג'ור נלסון) העלה תמונה של הקונסולה הראשונה של הדור הבא מבית מיקרוסופט, שיצאה מהמפעל. איפה השחורה?

זה נראה כמו אריזת מסך LCD טיפוסית, יותר מאשר קונסולה חדשה של הדור הבא והצבע הוא ירוק, שזה בסדר, רק שאם אתם זוכרים, מהדורות ההשקה של הקונסולה שנחטפות מהמדפים הוירטואלים במחיר של 500$, הן שחורות כמעט כמו עטיפת האלבום בלאק של מטאליקה…

אם אתם עוקבים אחרי המייג'ור בטוויטר, אז לפני שהוא התבאס בפרהסיה מהכינוי Xbone, בטח שמתם לב גם שבתחילת החודש מייג'ור נלסון פרסם תמונה של המשלוח הראשון של הקונסולות, ואלה כנראה מהדורות ההשקה בצבע השחור:

מאז פרישתו של דון מטריק, הבוס הגדול של האקסבוקס בשנים האחרונות, שעבר לזינגה, ולקראת השקתה של קונסולת הדור הבא – Xbox One, סטיב באלמר, המנכ"ל שיפרוש בשנה הבאה, מינה כצפוי לראשונה בהיסטוריה של הגיימינג, אשה על תקן הבוסית הגדולה של קונסולת משחקים. רק שלא ברור איפה היא בדיוק? נראה כי מייג'ור נלסון הוא האיש הפעיל ביותר בשיווק הקונסולה יותר מכל אחד אחר במיקרוסופט.

ובחזרה לקונסולה וכדי לרענן לכם את הזיכרון, זו אריזת ההשקה של הקונסולה Xbox One שתאריך היציאה שלה הוכרז גם בבלוג של מייג'ור נלסון -22 בנובמבר, יום שישי, 13 מדינות: אוסטרליה, אוסטריה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, מקסיקו, ניו זילנד, צרפת, בריטניה וארצות הברית. הקונסולה תגיע רשמית למדינות נוספות ב-2014. 

XboxOne-Packaging

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x