שירות חדש מגיע ל-Steam ויאפשר לשתף משחקים, מה הקאץ'?

שירות חדש יגיע ל-Steam ויכנס לבטא בעוד שבוע, הוא נקרא Family Sharing, השירות יאפשר לחלוק משחקים עם בני משפחה וחברים קרובים. אבל מה הקאץ'?

השירות קיים למי שרוצה לחלוק את המשחקים שלו מחשבון ה-Steam עם חברים קרובים ומשפחה כדי שיוכלו לחלוק ולשחק במשחקים אחד של השני בשני המשתמשים שלהם, כך שהנתונים של השחקן הקודם כמו שמירות ב-Steam Cloud, שעות משחק והישגים לא יופיעו אצל המשתמש שהשאיל את המשחק.

הלקוחות שלנו הביעו עניין רב בלחלוק את המשחקים הדיגטליים שלהם בחשבון ה-Steam עם משפחה וחברים. בדיוק כמו שאפשר לחלוק משחקים, דיסקים וחפצים פיזיים אחרים. Family Sharing נבנה במיוחד כדי לענות על צרכי המשתמשים האלו.

שיתוף כן, אבל..

אבל.. (כי כמובן שיש אבל) יש קאץ'. כאשר המחשב מזוהה על ידי מערכת ה-Family Sharing, ספריית מי שמשאיל את המשחק הופכת לזמינה למי שהמשתמש המשאיל בחר. שימוש בו זמני בחשבון אינו מותר, מה זאת אומרת? המשאיל רשאי להיכנס לחשבונו מתי שירצה ולשחק במשחקים שלו, אך אם הוא יכנס למשחק, השחקן השני שמשחק במשחק שלו (לא חייב להיות אותו משחק) יצטרך לצאת או לבחור לקנות את המשחק כדי להמשיך לשחק מידית. מה שאומר שלא קיימת האפשרות להשאיל משחק אחד, אלא את כל הספרייה, וכאשר שחקן אחר משחק, החשבון של המשאיל הופך ללא זמין.


אם זה לא מספיק, השירות עובד רק על אותו המחשב! מה שמגביל מאוד את השירות ואתה מה שאפשר לעשות אתו. גם זה, מאכזב מאוד.

הזמנות לבטא יגיעו ל-1000 המצטרפים הראשונים לקבוצת ה-Family Sharing והזמנות ישלחו בצורה אקראית לחברים בקבוצה לאחר מכן, כאמור, הבטא תשתחרר עוד שבוע ונוכל לבחון את השירות החדש יותר לעומק. 

זו לא מה שהיה מצופה משירות השיתוף של Steam שהוא הוכרז לראשונה לפני מספר חודשים, אבל גם זה משהו..
מה דעתכם?
[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

"המשאיל רשאי להיכנס לחשבונו מתי שירצה ולשחק במשחקים שלו, אך אם הוא יכנס למשחק, השחקן השני שמשחק במשחק שלו (לא חייב להיות אותו משחק) יצטרך לצאת או לבחור לקנות את המשחק כדי להמשיך לשחק מידית."

לא הבנתי את המשפט הזה, לא תרגמתם/ניסחתם אותו טוב.. :S

אם לדוגמה אתה רוצה להשאיל למישהו משחק, אתה צריך להשאיל לו את כל המשחקים בחשבון שלך, ואתה צריך להיות מנותק.
עכשיו, כאשר מי שהשאלת לו את המשחק משחק בו, ואתה מחליט להיכנס לחשבון ולשחק במשחק הזה או בכל משחק אחר, יש לו 2 אופציות: 1. לצאת מהמשחק
2. לקנות את המשחק לחשבון שלו ולהמשיך לשחק.

מקווה שהפעם הבנת (:

"אם זה לא מספיק, השירות עובד רק על אותו המחשב! מה שמגביל מאוד את השירות ואתה מה שאפשר לעשות אתו. גם זה, מאכזב מאוד."

אתה בטוח? נראה לי שיש פה טעות כי זה פשוט לא הגיוני… אם אתה נמצא על אותו מחשב אין שום סיבה לא לשחק מאותו חשבון סטים, ופשוט לא לשחק באותה שמירה.

לפי מה שנראה עד כה, מדובר על אותו המחשב. כשהבטא תצא נדע בוודאות.