טריילר הקמפיין הרשמי של Call of Duty: Ghosts

אינפיניטי וורד משחררת את הטריילר הרשמי למצב הסינגל של המשחק Call of Duty: Ghosts. לא נרשמה התרגשות יתירה

גם השנה ישוחרר משחק חדש של קול אוף דיוטי בנובמבר, ודי מזמן הפסקתי להתרגש מהכרזות "מרעישות" וחדשות "מפתיעות" מבית היוצר של אקטיוויז'ן/אינפיניטי וורד, כי הכל כבר צפוי, וחסידים של בית שמאי אף יגידו מאוס. אבל, לסדרה הזו היה פעם סוג של קסם בפרזנטציית הקמפיין לשחקן יחיד, קסם שהחל כבר מהטריילרים הראשונים של המשחק והתלווה גם לאחר השקת המשחק. הטריילר החדש של גוסטס לא עשה לי כלום. זה היה נראה כמו הפרסומות האלה שמתחילות עם נופי אוורסט מדהימים, סקי, חופש, כשבסוף זה מסתיים באיזו גבינה מעאפנה, או ביוגורט.

Call-of-Duty-Ghosts-singleplayer

הסרטון הזה של  Call of Duty: Ghosts נראה כמו אוסף קלישאות שכבר ראינו בסדרה יותר מפעם אחת ונראה שנגמרו להם שם הרעיונות, כי כמה אפשר לרגש גיימרים עם אותה מנטרה, כשהבסיס של המנטרה ממאן להתפתח? אין לי ציפיות מקול אוף דיוטי דיוטי החדש, אולי יפתיע, אולי לא.

אבל הבעיה הגדולה שלי עם CoD זה לא היחס המזלזל לשחקני ה-PC או הבטחות השווא מדי שנה, אלא זה שאני נובח על כל אלה ורץ לקנות אותו כל שנה מחדש.

טוב, אני חייב לרוץ…

COD-GOSTS-SINGLEPLAYER

[divider]

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פשוט מדהים……נראה לי כל שחקן חובב הז'אנר FPS יקנה שני הכותרים ,COD רוחות רפאים וגם BF4 כי אין מילים התחרות ממש צמודה .

התחרות לא כל כך צמודה כי יוצרי ה BF לא מזניחים את שחקני הפיסי
וגם סרטוני ה BF4 האחרונים מראים כמה המשחק השתפר בCOD אתה יכול להפיל בניינים ?
אתה יכול לנהוג ברכבים יש לך מטוסים שם ? לא ! סדרת הBF כמה שהם סך הכול 4 שנים מפתחים את הסדרה לפי דעתי הם לוקחים את סדרת COD
וגם זה כל אחד לפי מה שהוא חושב על המשחק תהנה בבחירה אני יקנה כנראה את BF4

עוד מאז ימי באטלפילד 2 ששוחרר די במקביל ל COD2 לא היתה תחרות אמיתית בין שתי הסדרות. קול אוף דיוטי זה משחק יריות מהיר נטו כשבאטלפילד זו סדרה הרבה יותר עמוקה מבחינת האפשרויות שלה. אין מה להשוות בין שתי הסדרות ואגב, אין כל מניעה לשחק בשני הכותרים הבאים- גוסטס ובאטלפילד 4