סוני מכריזה על הפלייסטיישן ויטה TV

psvita-tv

לסוני יש תחנת בידור חדשה שתתחרה ישירות באפל TV ותאפשר הזרמת תכני וידאו והפעלת משחקי Vita, PSP ואפילו PS1. מה עם ה-PS4?  תוכלו להתחבר אליה למרחוק.

ה-PS Vita TV היא מעין תחנת בידור חדשה של סוני המתחברת לטלוויזיה שלכם באמצעות חיבור HDMI ומבוססת על החומרה של הקונסולה הניידת, ה-PS Vita, שכולל מעבד מרובע ליבות (Cortex A9), זכרון פנימי 1GB, חיבור WiFi, חיבור USB 2.0 ותמיכה בבלוטות'.

 

באמצעות בקר השליטה של הפלייסטיישן 3 (Dualshock 3) שמגיע בצבע לבן,  תוכלו לשלוט על מכונת הבידור החדשה ולהציג תוכן ברזולוציה של עד 1080i. התמיכה במשחקים של הפלייסטיישן ויטה, תאפשר לכם להריץ אותם על מרקע ה LCD שלכם, בתנאי שהמשחק אינו מבוסס על משטח המגע של ה-Vita.  גם משחקים של הקונסולה הניידת הקודמת של סוני,  PSP וגם משחקי ה-PS1 נתמכים במכשיר החדש.

מה עם קונסולת הדור הבא?

את הפלייסטיישן 4 שלכם, תוכלו לחבר כתחנה נוספת (טרמינל) , מה שיאפשר לכם בעצם לקבל עמדה נוספת של PS4. רק חבל שאין תמיכה במשחקי הקונסולה המצליחה בכל הזמנים- PS2.

מכשיר ה-PS Vita TV יושק ביפן בחודש נובמבר הלוהט (השקת PS4), במחיר בסיסי של כמאה דולרים, או כ-150 דולרים למהדורה הכוללת גם שלט Dualshock 3 וכרטיס זכרון Vita בנפח של כ-8G.

עכשיו הכל ברור, סוני רוצה ששנת 2013 תיזכר כשנה הכי גדולה שלה בהיסטוריה, עד היום. זה לא רק שסוני הולכת להתחרות בקונסולות התקציביות החדשות כמו ה-Ouya, וה-Nvidia Shield , אלא גם בכוכבת הגדולה של שירותי הסטרימינג בארה"ב, ה-Apple TV.


[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מעולה,כנראה שאני אקנה,
אבל יש לו 3 חסרונות:
1.בלי XBMC.
2.לא תומך בUNCHARTED וWIPEOUT.
3.המשחקים ממש יקרים יחסית למיקרוקונסולות אחרות.

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x