Call of Duty: Strike Team הוכרז ושוחרר ל-iOS

call-of-duty-strike-team

סדרת קול אוף דיוטי מתרחבת לסמארטפונים וכותר ראשון למכשירים החכמים כבר שוחרר. עכשיו יש לסדרה מפתחת שלישית- The Blast Furnace וזה יעלה לכם 6.99 דולרים.

קול אוף דיוטי סטרייק-טים, הוא משחק יריות שמפותח ע"י חברת הפיתוח Blast Furnace, וזוהי הסנונית הראשונה של חברת אקטיוויז'ן שממשיכה לחפש כיוונים חדשים לסדרה, ובמיוחד להגדלת נפח המכירות של זיכיון משחקי ה-FPS  הריווחי בכל הזמנים.

במשחק החדש למובייל, אתם שולטים על יחידת לוחמים חסרי רחמים, אם זה בגוף ראשון, או בפרספקטיבה כזו, שמשלבת טקטיקה ומבט מלמעלה. תוכלו לעבור מנקודת מבט אחת לשניה במהירות (או כשאתם ממש מתבאסים מהשליטה) והמפתחים מבטיחים חוויה קולנועית מרהיבה ומשחקיות שונה מכל כותר של קול אוף דיוטי אחר.

זה לא כל -כך מרגיש או נראה כמו קול אוף דיוטי, ויש תחושה מרירה שזה נסיון נוסף של החברה לסחוט עוד קצת מהלימון הזהוב שנקרא CoD, אבל, אקטיוויז'ן בטח תמצא לא מעט מעריצים שיהיו מוכנים לשלם 6.99 דולרים בשביל משחק יריות שנקרא קול אוף דיוטי.

[button color="gray" size="medium" link="https://itunes.apple.com/us/app/call-of-duty-strike-team/id655619282?mt=8" ]להורדה ב- AppStore[/button]

Call of Duty: Strike Team לא תומך במכשירים iPhone 4, iPod Touch 4th Generation, iPhone 3GS .

[divider]

אי אפשר שלא להתייחס למשחק יריות מגוף ראשון אחר לסמארטפונים שנראה ומרגיש הרבה יותר קול אוף דיוטי מזה של אקטיוויז'ן: סדרת Modern Combat. הסדרה כבר נמצאת לקראת שחרור הכותר החמישי שלפי התמונות, נראה הרבה יותר מרשים גרפית.

תמונות: AGB

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני חושב ש MC 5 יהיה יותר יפה ויותר מלוטש, ואת זה ראינו ב MC 4 שפשוט יש למשחק גרפיקה מדהימה ויותר מלוטשת מ COD ST אבל משחק טוב ושווה קניה