היסטוריה: מכבי תל אביב תגיע ל-PES 2014

אוהדי מכבי ורוצים משחק מול הגדולות? לא תאלצו לחכות יותר. מכבי תל אביב תגיע ל-PES 2014.

macabi-tel-aviv-pes-2014

לאחר יותר מדי זמן של ציפייה והמתנה, סוף סוף מועדון ישראלי מגיע ל-PES (ובכללי, למשחקי כדורגל). השנה, ב-PES 2014  תוכלו לשחק את מכבי תל אביב, המחזיקה בתואר אלופת המדינה. הישג מרשים, ללא ספק, בהתחשב בכך שהמשחק הפך לתופעה (ביחד עם FIFA, כמובן) וסוף סוף מועדון ישראלי יגיע למשחק בסדר גודל הזה. מכבי תל אביב תהיה הקבוצה הישראלית היחידה במשחק, והיא נמצאת בקטגוריית ה:"אחר". כך שאין מה לצפות לעוד קבוצות ישראליות, לפחות השנה, ומי שירצה לשחק בקבוצות ישראליות אחרות יאלץ להוריד שוב טלאים. מכבי תל אביב פרסמו את הידיעה באתר שלהם ובנוסף הכריזו שהם מאפשרים הזמנה מוקדמת של המשחק דרך האתר שלהם, במחיר של 329 שקלים ל-PS3 ול-Xbox 360, ב-200 שקלים ל-PC, ואפילו לקונסולות ישנות יותר כמו ה-PS2 וה-PSP ב-150 שקל. בנוסף למשחק, הרוכשים דרך האתר יקבלו גם כדורגל של הקבוצה ומחזיק מפתחות של המשחק. בקיצור.. PES 2014 – Macabi Tel Aviv Special Edition.
זוהי שנה שתכנס להיסטוריית מכבי תל אביב וישראל, גם בכדורסל, לאחר שיותר מוקדם השנה, הוכרז שמכבי אלקטרה תל אביב תגיע ל-NBA 2K14, ללא ספק, שנה ענקית לישראל בכללי ולמכבי תל אביב בפרט
PES 2014, יגיע ב-19 בספטמבר לכל הקונסולות שצוינו למעלה.

http://www.youtube.com/watch?v=foGfXQ73jHw

גם כאוהד בית"ר, מרגש לראות קבוצה ישראלית במשחק כזה, וזה גם גורם לאופטימיות, מי יודע, אולי עוד כמה שנים ליגת העל כולה תופיע במשחק?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מכבי חיפה גם תהיה?

גם מכבי חיפה נכנסה למשחק רישמית

האמת שזכור לי את מכבי גם בפיפא 04 אם אני לא טועה. בכל אופןכל כבוד.. להיות בפרו לפני דורטמונד זה מכובד

חחח סוף סוף

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x