אקטיוויז'ן: "אנחנו משחררים CoD מדי שנה בגלל הביקוש"

סדרת-קול-אוף-דיוטי

אריק היירשברג, מנכ"ל אקטיביז'ן , טוען שיש ביקוש והתרגשות כל שנה מחדש לכותר של קול אוף דיוטי

אפשר לשנוא, אפשר לאהוב ואפשר להיות ניטרלי, אבל אף אחד לא יכול לקחת מאקטיוויז'ן את ההצלחה האדירה שלה עם סדרת קול אוף דיוטי, שהחלה כאלטרנטיבה למשחק אחר (MOH:AA) שסבב סביב מלחמת העולם השניה, צנוע, מעולה ומבוסס PC, והפכה לסוג של מפלצת קונסולית חסרת מעצורים ועמוסת מזומנים.

בראיון למגזין יורו גיימר, התייחס אריק היירשברג, מנכ"ל אקטיוויז'ן פבלישינג ליציאת כותר קול אוף דיוטי כל שנה, כשלטענתו, הסיבה היא הביקוש העצום לכותרים חדשים ומרעננים בסדרה.

2

אקטיוויז'ן מסוגלת (ורוצה) לשחרר כותר CoD כל שנה, מהסיבה שהיא מחזיקה במקביל שתי מפתחות שעובדות על המשחק, "Infinty Ward" ו – "Treyarch". מה שאומר שכל משחק CoD, זוכה לעבודת פיתוח של כשנתיים. בנוסף לכל זה, היירשברג טוען כי "גישת שתי המפתחות" יוצרת תחרות פינימית ביניהן, מה שמשפר את הכותר כל שנה מחדש.

אנחנו לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו. אחד הסודות של הסדרה, הוא שיש לנו שתי מפתחות שעובדות עליה

ואם זה לא מספיק, הוא אומר בנוסף שסדרת CoD הפכה ל – "אירוע פופ גדול" שמתרחש בנובמר, כל שנה מחדש. אריק משווה את הסדרה לסרט אווטאר, שסחף אחריו מליוני מעריצים, בדומה לסדרת CoD.

הרבה מעריצי מדע בדיוני, שאינם בהכרח הארד קור, צפו באווטאר והרגישו צרך להיות חלק ממנו. אנחנו הגענו לנקודה הזאת עם כותר Call of Duty

והוא בהחלט לא טועה, עם מכירות ששוברות שיאים חדשים כל שנה, לא רק בתחום הגיימינג אלא גם בתחום הבידור כולו, לאקטיוויז'ן אין סיבה להפסיק. מבחינה כלכלית כמובן…

למרות זאת, היירשברג חושש שהכותר הבא בסדרה, והוא אפילו "מאשים" את הקונסולות של הדור הבא. החברה הכריזה על עלות מעבר נמוכה בין הקונסולות לכותר הבא, שתעמוד על 10 דולרים בלבד. כשמשחק של יוצריה המקוריים של סדרת CoD, כמו Titanfall באופק, החשש שלו מוצדק.

Call of Duty: Ghosts יגיע אלינו השנה בחמישי לנובמבר, לקונסולות האקס בוקס 360, פלייסטישן 3 והמחשב האישי.

מקור: Gamespot

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תלמדו מרוקסטר!! מוציאים GTA פעם ב4-6 שנים!! זה לא שהמשחק לוכח זמן
לייצר אותו פשוט נותנים לאנשים לחכות לצפות למשהו חדש והרבה יותר טוב..
נותנים לנו תהרגשה של
"סוף סוף GTA חדש"… ולא של "CULL OF DUTY חדש" שאחרי חודשים גג נימאס ממנו